اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 16 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8596 / نظرات: 0

معاون آموزش و پرورش داورزن:


استفاده بهینه از توانمندی ها گام مهمی در راستای تحقق شعار سال است


استفاده بهینه از توانمندی ها گام مهمی در راستای تحقق شعار سال است معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش داورزن گفت: استفاده بهینه از توانمندی ها و ظرفیت ها از مهمترین وظایف مردم و مسوولان در راستای تحقق شعار سال است.
 
علی برغمدی  در حاشیه برگزاری نمایشگاه فرهنگ در داورزن طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر کدام از دستگاه ها باید وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

وی اظهار داشت: همچنین مسئولین دستگاههای اجرایی باید ظرفیت های حوزه خود را شناسایی کرده و در زمینه مصرف بهینه از منابع اطلاع رسانی کنند.

وی برگزاری نشست ها ، همایش ها و نمایشگاه ها برای فرهنگ سازی در راستای تحقق شعار سال را ضروری عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش به عنوان فصل مشترک حاکمیت و جامعه نقش موثری در این زمینه دارد.

وی نمایشگاه فرهنگ در این شهر را با هدف ارائه بخشی از دستاوردها در دو مقوله اقتصاد و فرهنگ عنوان کرد و افزود: از 38 غرفه این نمایشگاه 28 غرفه مربوط به دست سازه های دانش آموزان مدارس و هنرستان ها و 10 غرفه نیز مربوط به ادارات است.

وی اظهار داشت: بخش دانش آموزی شامل دست سازه های دانش آموزان از قبیل انواع عروسک ها، چراغ مطالعه، انواع تابلو فرش، فلزیاب و ماکت های مختلف می باشد که از مواد زائد و دورریختنی ساخته شده است.

وی گفت: دستاوردهای هنرستان ها در زمینه کشت گیاهان دارویی و محصولاتی در زمینه برق صنعتی شامل طراحی برق ساختمان از دیگر بخش های نمایشگاه فرهنگ است.

این نمایشگاه با نمایش بخشی از دستاوردهای فرهنگی شهرستان داورزن در سالن مزار شهدای این شهرستان در حال برگزاری است./2






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.