اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8595 / نظرات: 0


مراسم تجلیل از فرهنگیان و بازنشستگان داورزن


به گزارش روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهرستان داورزن، مراسم تجلیل از فرهنگیان و بازنشستگان شهرستان داورزن در مرکز قطب شهید فرومندی برگزار گردید .
این مراسم به مدت 2 شب در 14 و 15 اردیبهشت ماه 93 در تالار شهید هاشمی نژاد با حضور کلیه فرهنگیان شاغل و بازنشسته آموزش و پرورش شهرستان داورزن برگزار گردید.
ابراهیم رامشینی، ریاست اداره آموزش و پرورش ضمن عرض سلام و ادب و احترام و عرض تبریک به کلیه فرهنگیان و خانواده های آنها و گرامیداشت سالروز شهادت فیلسوف شریف مرتضی مطهری بیان فرمودند:
درود بر شما که از برکت خردمندی و روشنگریتان، عقلانیت و تدبیر زمینه ساز نسیم امید در ایران عزیز شده است.
در این ایام خجسته بهار و در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی خداوند برگ را شاکرم که توفیق خدمت به مردان و زنانی را ارزانی داشت که رسولان راستی و درستی و سفیران صداقت و سرافرازیند.
وی همچنین تشکر ویژه ای از همسران فرهنگیان معزز داشتند به دلیل آن که مسئولیت بیشتری را در زندگی به دوش گرفته اند تا فرهنگیان عزیز ما و معلمین ما بتوانند در منطقه داورزن که یک منطقه محروم محسوب می شود به فرزندان این مرز و بوم خدمت کنند در پایان مراسم هدایایی به رسم یادبود توسط ریاست محترم اداره به فرهنگیان بازنشسته و معلمین نمونه منطقه و خانواده موفق اهداء گردید.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.