اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8593 / نظرات: 0

در پی اتفاقات ناخوشایند فرهنگی در ایام نوروز:


مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه سبزوار از برخي مسئولان گلایه کرد


مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه سبزوار از برخي مسئولان گلایه کرد
 مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه سبزوار در جمع مربيان عقيدتي سياسي در سپاه و بسيج گفت : عده اي در درون نظانم به دنبال تحريف اعتقادات و باور هاي مردم هستند.
حجه الاسلام و المسلمين حسين زحمتكش به حديثي از رسول خدا(ص) اشاره نمود و گفت: ايشان مي فرمايند سه صدا هست كه طنين آن تا ابديت نفوذ مي كند و جاودان مي ماند كه عبارتند از صداي قلم دانشمند و صداي قدم مجاهدان در ميدان جهاد و صداي تلاش و كار مادران و ما نيز بايد توجه داشته باشيم كه اساس يك اجتماع سربلند انساني نيز در گرو همين ۳ مولفه يعني دانش و جهاد و كار است.

اين مسئول ضمن اشاره به مسائل فرهنگي سطح جامعه افزود: رهبر انقلاب چندي پيش نگراني خود را از مسائل فرهنگي بيان نمودند كه اين نشان مي دهد كه به جز تهديدات خارجي و تهاجمات فرهنگي بيگانگان عده اي نيز در داخل نظام به اين هجمه هاي فرهنگي دامن مي زنند و تلاش مي كنند در اعتقادات و باورها و ارزشهاي مردم انحراف بوجود بياورند.

وي افزود : امسال سال بسيار پرتلاشي براي همه متوليان امر فرهنگ كشور بايد باشد چراكه تلاش فرهنگي بايد توام با مديريت و كار جهادي باشد و كار جهادي زمان و وقت نمي شناسد و لباس جهاد و كار بايد ۲۴ ساعته برتن ما باشد و در تمام اوقات آماده به كار باشيم.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه سبزوار در پايان با اشاره به اتفاقات ناخوشايند فرهنگي در آغازين روزهاي سال ۹۳ در سبزوار تصريح كرد: مسئولان شهر ما نبايد اجازه مي دادند در سال فرهنگ، تبليغات يك نويسنده غير ارزشي كه بارها آثار او مورد انتقاد رهبر انقلاب قرار گرفته و سوابق او در كنفرانس شرم آور برلين بر همگان آشكار است در پيشاني شهر و بيلبوردهاي تبليغاتي ارگان هاي دولتي ما جلوه گري كند.

وي ادامه داد :جالب تر اين است كه اين مسئولان وقتي توسط نيروهاي ارزشي نظام مورد انتقاد دلسوزانه قرار مي گيرند سريعا موضع گيري مي كنند و از آن بدتر آنكه با رسانه هاي معاند نظام مصاحبه هم مي كنند و از اين نويسنده معلوم الحال در شبكه صداي آمريكا به شدت حمايت هم مي كنند.مرجع : روابط عمومي سپاه سبزوار




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.