اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 15 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8590 / نظرات: 0

به مناسبت هفته معلم :


نمایشگاه فرهنگ در داورزن داير شد


نمایشگاه فرهنگ در داورزن داير شد به مناسبت هفته معلم ، نمایشگاهي با عنوان  فرهنگ در شهرستان داورزن داير شد.   

 این نمایشگاه  در سالن مزار شهدای داورزن برگزار شده كه بخشی از دستاوردهای فرهنگی در 38 غرفه در معرض دید عموم قرار گرفته است .
معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش داورزن گفت : این نمایشگاه در راستای تحقق شعار سال با هدف پرداختن به دو مقوله مهم فرهنگ و اقتصاد برپا شده است .
علی برغمدی افزود : استفاده بهینه از توانمندی ها و ظرفیت ها یکی از مهمترین وظایف هر کدام از مردم و مسوولان در راستای تحقق شعار سال است .
معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش داورزن اظهار داشت :بایستی هر کدام از دستگاه ها در حیطه کاری خود وارد شده و وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.
برغمدی افزود : در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین شده بایستی هر کدام از دستگاه ها ظرفیت ها را شناسایی کرده و به مردم نیز در خصوص مصرف بهینه از منابع اطلاع رسانی کنند .
وی نمایشگاه فرهنگ در داورزن را در دو بخش تعریف کرد و گفت : از 38 غرفه نمایشگاه 28 غرفه به دست سازه های دانش آموزان مدارس و هنرستان ها و 10 غرفه نیز مربوط به ادارات در خصوص فرهنگ سازی برای آشنایی با دستاوردها ، مصرف بهینه و استفاده از منابع انرژی به نحو مطلوب است .
وی افزود : بخش دانش آموزی از دست سازه های دانش آموزان از مواد زائد و دوریختنی است که منجر به تولید مواردی از جمله انواع عروسک ها ، چراغ مطالعه ، انواع تابلوفرش ، فلزیاب و ماکت های مختلف شده و در این غرفه ها به فروش می رسد .
وی ادامه داد : دستاوردهای هنرستان ها در کشت گیاهان دارویی ، عرضه محصولات در خصوص برق صنعتی شامل طراحی برق ساختمان و ... از جمله دیگر بخش های نمایشگاه فرهنگ است .
نمایشگاه فرهنگ داورزن تا 17 اردیبهشت ماه در سالن مزار شهدای این شهرستان آماده بازدید عموم است . عكس تزئيني است





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.