اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 11 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8576 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار سبزوار:


نقش معلمان ، نقشی بی بدیل و کم نظیر است


نقش معلمان  نقشی بی بدیل و کم نظیر است  معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: معلمان نقش بی بدیل و کم نظیر در مراحل و زمان های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته و دارند.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم شعبانی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری سبزوار با تبریک روز معلم به همه معلمان افزود: دستاوردهایی که تاکنون در نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته ایم، مرهون نقش معلمان به عنوان کسانی است که نیروی انسانی متفکر و کارآمد را تربیت کرده و تحویل جامعه می دهند.

وی ادامه داد: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی به این جایگاه والا رسیده است نقش محوری را معلمان به عنوان هدایتگران جامعه داشته اند.

وی افزود: امروز فرهنگ ما مرهون نقش معلمان است زیرا توسعه بدون ساخته شدن فرهنگ امکان پذیر نیست و اگر فرهنگ ساخته شود همه زیرساخت ها ساخته می شود.

فرماندار سبزوار با قدردانی از تلاش های معلمان اظهار داشت: معلمان رسالت سنگین و خطیری در تربیت فرزندان به عنوان ارزشمندترین سرمایه های کشور دارند.

شعبانی ، آموزش و پرورش را به عنوان یک وزارتخانه فرابخشی عنوان کرد که بایستی همه دولت و وزارتخانه های دیگر این وزارتخانه را حمایت و پشتیبانی کنند.

وی همچنین بزرگترین فصل مشترک مردم و حاکمیت را آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود : معلمان به عنوان رکن اساسی تعلیم و تربیت در دورترین و محرومترین نقاط روستایی کشور هم حضور دارند.

رییس شورای آموزش و پرورش سبزوار با بیان اینکه مسوولان آموزش و پرورش به تنهایی قادر به انجام این رسالت خطیر نیستند، گفت: بایستی همه مسوولان ، خیرین و مردم با آموزش و پرورش مشارکت داشته باشند./2






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.