اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 8 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8567 / نظرات: 0


افتتاح چهل و سومین جشنواره فیلم رشد در سبزوار



سبزوار پیام ـ معاون پژوهش و توسعه نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش مشهد گفت: چهل و سومین جشنواره فیلم رشد در سبزوار آغاز به کار می‌کند.

علیرضا کاظمی گفت: از دوره بیستم و پنجم که جشنواره علاوه بر تهران در سایر شهرستان برگزار می‌شود، استان خراسان رضوی مجری برگزاری این جشنواره در سطح استان و یک دوره نیز مجری کشوری برگزاری جشنواره بوده است.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی 90-91 استان خراسان رضوی به مقام دوم و در سال 91-92 به دریافت رتبه عالی و دیپلم افتخار نائل شده است.

معاون پژوهش و توسعه نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش  مشهد خاطرنشان کرد: جشنواره استانی امسال در روز دوشنبه هشتم اردیبهشت با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و معاونین به همراه جمعی از مقامات استانی و شهرستانی در شهرستان سبزوار افتتاح می‌شود.

کاظمی اضافه کرد: نمایش فیلم‌های چهل و سومین دوره جشنواره فیلم همزمان در مشهد و سایر شهرستان‌های مجری به طور همزمان آغاز و نمایش فیلم‌های جشنواره تا روز 16 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی در پایان متذکر شد: امسال این جشنواره همزمان با مشهد در شهرستان‌های سبزوار، گناباد، نیشابور، چناران، تربت‌جام، مه‌ولات، فریمان، تایباد و جلگه رخ برگزار می‌شود./6

منبع: فارس





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.