اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 آبان 1390 / کد مطلب: 856 / نظرات: 0


بیش از ۴۱هزار و ۵۰۰ دانش آموز سبزواری در انتخابات شوراهای دانش آموزی شرکت کردند


 کارشناس فعالیت های دانش آموزی مدیریت  آموزش و پرورش سبزوار گفت : ۴۱ هزار و ۵۶۶ دانش آموز واجد شرایط سبزواری در سطح ۳۹۰ آموزشگاه این شهرستان در چهاردهمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی شرکت کردند .

‘ رمضانعلی حدادنیا ‘  در حاشیه برگزاری این انتخابات در گفت و گو با ایرنا افزود : از بین این دانش آموزان دو هزار و ۷۳۰ نفر به عنوان اعضای شورای دانش آموزی به مدت یکسال انتخاب می شوند.
وی با بیان اینکه هفت تا ۹ نفر در هر آموزشگاه به عنوان شورای دانش آموزی آن آموزشگاه انتخاب می شوند، اظهار داشت : در مدارسی که جمعیت آنان بیشتر از ۳۵۰ نفر است تعداد اعضا ی شورا ۹ نفر است.
وی یکی از مهمترین وظایف شورای دانش آموزی در هر آموزشگاه را همکاری و تبادل نظر با مدیر و پرسنل آموزشگاه در مورد مسائل فرهنگی ،آموزشی و غیره عنوان کرد .
این مسوول ادامه داد : در انتخاباتی که در هفته آینده بین دو هزار و ۷۳۰ نفر اعضای شوراهای دانش آموزی در شهرستان انجام می شود ۳۹۰ نفر به انتخابات مجمع مشاورین دانش آموزی سبزوار راه یافته و از بین آنان ۱۴ نفر متشکل از هفت خانم و هفت آقا به مجمع مشاورین مدیریت آموزش و پرورش راه می یابند .
وی با اظهار اینکه از بین این ۱۴ نفر هم دو نفر به استان راه می یابند، افزود: پس از برگزاری انتخابات در سطح استان ،دانش آموزان منتخب برای مدت دو سال به مجلس شورای دانش آموزی راه می یابند .
این انتخابات بین دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی به جز پایه اول و دوم ابتدایی برگزار شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.