اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 6 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8558 / نظرات: 4

امام جمعه ششتمد:


شوراها نمادی از تبلور مردم سالاری دینی هستند


شوراها نمادی از تبلور مردم سالاری دینی هستند سبزوار پیام- امام جمعه ششتمد در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت : شوراهای اسلامی نمادی از تبلور مردم سالاری دینی هستند.
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم افزود: مردم این منطقه مطالبات زیادی دارند و انتظار می رود شوراها کمر همت ببندند و در جهت تحقق مطالبات به حق مردم ، توسعه شهر و پیگیری ارتقای ششتمد به شهرستان گام بردارند.

وی در بخشی از سخنانش خواستار ارتقای سبزوار بزرگ (سبزوار،جوین ،جغتای ،خوشاب ، داورزن و ششتمد) به استان شد و افزود: سبزوار با وجود تقدیم مجاهدان بزرگ و علمای فراوان تاکنون به حق خود نرسیده و در دولت های قبل در این زمینه به این شهرستان جفا شده است.

خطیب جمعه ششتمد به سخنان اخیر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: نماینده مردم سبزوار سخن به حق مردم حوزه انتخابیه خود را در مجلس شورای اسلامی بیان کردند و حق مردم سبزوار است که شاهد استانی با نام زیبا و قشنگ سربداران باشند.

وی خطاب به نمایندگان مردم سبزوار،جوین ،جغتای ،خوشاب ،داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت :از نمایندگان انتظار داریم تا حصول نتیجه این موضوع را پیگیری نمایند.

وی در مورد ابلاغ ششتمد به شهرستان هم افزود: نماینده مردم سبزوار در نطق پیش از دستور به بحث ابلاغ شهرستان ششتمد نیز اشاره کردند و از استاندار خراسان رضوی ، فرماندار سبزوار ، نمایندگان مردم و سایر مسوولان انتظار داریم با جدیت بیشتری این موضوع را پیگیری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم همچنین به حمله نظامی آمریکا و واقعه تاریخی طبس اشاره کرد و گفت: دانشجویان پیرو خط امام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و با سرانگشت اشاره معمار کبیر انقلاب اسلامی اقدام به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا کردند.

وی ادامه داد: پس از این اقدام انقلابی ،دانشجویان پرده از جاسوسی ها آمریکا در این مکان به اصطلاح سفارتخانه برداشته شد و آمریکا با هدف آزاد کردن جاسوسان خود نقشه حمله به سفارت و آزادسازی جاسوسان را طراحی کرد.

خطیب جمعه ششتمد گفت :اما به امر الهی و امداد غیبی که در بسیاری از نقاط به مدد این انقلاب آمده واقعه طبس و توفان شن نقشه دشمن را سرکوب کرد و باری دیگر عظمت این نظام اسلامی را نمایان ساخت./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


4 نظر در صف تاييد است.