اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 6 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8555 / نظرات: 0


امام جمعه خوشاب:معجزه شکست آمریکا در طبس نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است



سبزوار پیام – امام جمعه خوشاب گفت : معجزه شکست آمریکا در طبس یک نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و عبرتی برای دشمنان است .
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین محمد صاحبی در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرستان خوشاب ، واقعه شکست آمریکا در طبس را معجزه الهی عنوان کرد و افزود : ملت ایران هیچ دخالتی در خنثی شدن توطئه آمریکا در طبس نداشت و لطف خداوند شامل حال انقلاب اسلامی شد.

وی با اشاره به منشا حمله نظامی آمریکا به طبس و اشغال لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال 58 گفت: این اقدام موجب شد ابهت آمریکا در جهان و به ویژه در منطقه خاورمیانه درهم شکند.

خطیب جمعه خوشاب افزود: آمریکا از شکست خود در عراق و افغانستان ابایی ندارد اما افتضاح آنها در طبس همچنان ضربه ای بر اعصاب، پیکر و سامانه نظامی شان وارد کرده است .

وی همچنین با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری گفت : لازمه مدیریت جهادی و توسعه این است که از آنچه موجب خشنودی دشمن می شود پرهیز کرد و خدمت و کار را در جهت رضای خدا قرار داد.

حجت الاسلام صاحبی با گرامیداشت هفته سلامت هم اظهار داشت : امنیت و سلامت دو نعمت بزرگی هستند که خداوند متعال به ما عطا کرده و ما نیز باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه پیشگیری بهتر از درمان است ، افزود: همه باید این امر را سرلوحه کار خود قرار داده و به دیگران بیاموزیم. /6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.