اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 4 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8546 / نظرات: 1


مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزی خراسان رضوی درسبزوار آغاز شد


مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزی خراسان رضوی درسبزوار آغاز شد
سبزوارپیام- سی و دومین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان پسر گروه یکم خراسان رضوی عصر چهارشنبه در سبزوار آغاز شد.
 
به گزارش "سبزوار پیام" معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت و گو با ایرنا گفت :این مسابقات از امروز به مدت سه روز در این شهرستان برگزار می شود.

مرتضی بینش افزود : حدود 500 دانش آموز از نواحی مشهد و شهرستان های تربت حیدریه ، تربت جام ، گناباد ، نیشابور ، ششتمد ، سبزوار، چناران ، تبادکان و کاشمر در این مسابقات شرکت دارند.

وی اظهارداشت: دانش آموزان مزبور در این دوره از مسابقات در رشته های قرائت قرآن ، مفاهیم ، نهج البلاغه ، صحیفه سجادیه و اذان با همدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رژه گروههای قرآنی از مقابل تمثال مبارک حضرت امام (ره) در محل پارک ارم سبزوار از برنامه های مراسم افتتاحیه این مسابقات بود.

سی و دومین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان دختر گروه یکم استان خراسان رضوی نیز هفته گذشته در سبزوار برگزار شد.

در این مسابقات 450 دانش آموز دختر از نواحی مشهد ، تربت حیدریه ، تربت جام ، گناباد ، نیشابور ، ششتمد ، سبزوار، چناران ، تبادکان و کاشمر حضور داشتند./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.