اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 4 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8545 / نظرات: 1

علی سبحانی فر:


باید به بودجه فعالیت های قرآنی توجه ویژه شود


باید به بودجه فعالیت های قرآنی توجه ویژه شود
سبزوارپیام – عضو فراکسیون قرآن وعترت مجلس شورای اسلامی خواستار توجه ویژه به اعتبارات وبودجه فعالیت های قرآنی به عنوان بخش فرهنگی جامعه شد.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، علی سبحانی فر عصرچهارشنبه درآیین افتتاحیه سی ودومین دوره مسابقات قرآن خراسان رضوی درسبزوار با تاکید بر حمایت و پشتیبانی از برنامه های دینی ، مذهبی و قرآنی در مجلس شورای اسلامی افزود : قوام جامعه ما بر این اساس شکل گرفته و هر چه داریم از قرآن کریم وآموزه های دینی است.

نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب وداورزن درمجلس شورای اسلامی گفت: ارتقای فرهنگ بدون آموزه های دینی و قرآنی امکانپذیر نیست.

سبحانی فر افزود : عدالت و توسعه نیز بدون ارتقای فرهنگ میسر نمی شود و لذا ارتقای فرهنگ در تقویت آموزه های دینی و مذهبی است.

عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این دوره از مسابقات در استان خراسان رضوی اظهار داشت : برگزاری این مسابقات در هفتصدمین سال نهضت سربداران دراین دیار را به فال نیک می گیریم، سربدارانی که بخاطر دین و آموزه های دینی قیام کردند.

معاون پرورشی وتندرستی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت : بعد معنوی و نرم افزاری تمدن اسلامی با تربیت چهره های قرآنی و توجه ویژه به فعالیت های قرآنی میسر می شود .

براتعلی منصوریان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اجرای تمدن انقلاب اسلامی ، گفت : همه ما وظیفه داریم تا تمدن بی بدیل انقلاب اسلامی را به نحو مطلوب به دنیا ارایه کنیم.

وی اظهار داشت : در بعد مادی و سخت افزاری تمدن اسلامی حرکت های خوبی انجام شده و پیشرفت های خوبی در زمینه علوم و فنون متعدد داشته ایم ولی در بخش معنوی و نرم افزاری تمدن اسلامی نیازمند برنامه ریزی بیشتری است.

وی خطاب به دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقات گفت : باید قرائت قرآن همراه با تامل و تدبر در قرآن را برای ساختن تمدن انقلاب اسلامی در نظر داشته باشیم و بر مبنای این آموزه ها زندگی خود را مدیریت کنید .

وی با بیان اینکه دستورات قرآنی نسخه هدایتگری است که نجات بخش همه بشریت گرفتار امروز است ، افزود : انسان این ارزش و قابلیت را دارد که براساس نسخه پروردگار عالمیان زندگی خود را تنظیم کرده و زندگیش در سایه سار نسخه شفابخش قرآن باشد .

وی گفت : همه مردم و مسوولان بایستی در ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی همکاری همه جانبه داشته باشند زیرا پیاده شدن این فرهنگ در جامعه موجب جلوگیری از بسیاری از آسیب ها می شود./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.