اخبار سبزوار پيام : مذهبی





اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 4 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8541 / نظرات: 0


14دانش آموز از سبزوار در مسابقات قرآنی خراسان رضوی رتبه کسب کردند


سبزوارپیام- دبیر اجرایی سی و دومین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان گروه یک خراسان رضوی در سبزوار گفت :14 دانش آموز در این مسابقات قرآنی رتبه کسب کردند.
 
به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار ،حسین رجبی اظهار کرد: 24 دانش آموز دختر از این شهرستان در این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند که 60 درصد آنها رتبه کسب کردند.

وی گفت: در این مسابقات مریم طزری در رشته حفظ ، زهرا شم آبادی ، فاطمه احمدی ، زینب ضیا دوست و زهرا بروغنی در رشته قرائت رتبه اول را به دست آوردند.

وی ادامه داد: دانش آموزان مهسا راقندی و الهام سالاری در صحیفه سجادیه ، نعیمه مرگانی در رشته مفاهیم و عارفه امیر احمدی در رشته نهج البلاغه نیز در مسابقات مزبور به کسب رتبه دوم این مسابقات نائل شدند.

وی افزود: الهه فیض آبادی ، الهام وحید پور و ملیحه چوبدار در رشته حفظ و دانش آموز ساجده برزویی در رشته قرائت و نیز زهرا دولت آبادی در رشته مفاهیم حائز رتبه سوم شدند.

وی ادامه داد : در رشته تیمی نیز شهرستان سبزوار در مکان دوم این مسابقات قرار گرفت .

سی و دومین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان دختر گروه یکم استان خراسان رضوی اواخر هفته گذشته در سبزوار برگزار شده بود.

در این مسابقات 450 دانش آموز دختر از نواحی مشهد ، تربت حیدریه ، تربت جام ، گناباد ، نیشابور ، ششتمد ، سبزوار، چناران ، تبادکان و کاشمر حضور داشتند./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.