اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8537 / نظرات: 0


جشن میلاد ریحانه النبی در پارک بانوان برگزار شد


با حضور بیش از 500 نفر از بانوان سبزوار، جشن میلاد دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرا(س) با عنوان "ریحانه النبی" در پارک بانوان این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار در این مراسم که دکتر طالبی شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر حضور داشتند، شهردار سبزوار از احداث دومین پارک اختصاصی برای بانوان سبزواری در این شهر خبرداد و گفت: قصد داریم در سال جاری جهت افزایش دسترسی بانوان به پارک اختصاصی دومین پارک بانوان را با فراهم نمودن امکانات مناسب احداث نماییم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سبزوار نیز در حاشیه این مراسم با بیان اینکه توجه به مسائل فرهنگی به طور خاص در دستور کار امسال کمیسیون فرهنگی قرار گرفته است، افزود: شورا و شهرداری باید به این نقطه برسند که دیگر مسائل فرهنگی در اولویت چندم امور نیست چرا که رهبر انقلاب با نامگذاری امسال به سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" حجت را در این زمینه بر ما تمام کرده اند.

مهدی مقصودی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سبزوار شهر دانشوران نامداری همچون دکتر علی شریعتی است آیا برگزاری همایشی در خور شان این اندیشمند در دستور کار امسال کمیسیون فرهنگی است، اظهار داشت: توجه و شناساندن مشاهیر و تاریخ 7 هزار ساله کهن شهر سبزوار به کشور یکی از اولویت های اصلی ما بوده و هست، لذا در این رابطه ما پیشنهاد ایجاد دبیرخانه همایش ها را به شورا داده ایم که در صورت تصویب شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه خواهیم بود.  

رئیس اداره فرهنگی ورزشی شهرداری سبزوار هم با بیان اینکه نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی انگیزه ما را برای برگزاری برنامه های فرهنگی در سال جدید دو چندان کرده است، گفت: امسال توجه به برنامه های فرهنگی و ورزشی به طور خاص در دستور کار اداره فرهنگی ورزشی شهرداری قرار گرفته که امید است با همراهی و مشارکت بیشتر شورا و شهرداری بتوانیم رضایت شهروندان را بیش از سال های گذشته در این مقوله فراهم کنیم.

محمد اختریان هدف از برگزاری این جشن را ایجاد روحیه شور و نشاط شهروندی و فراهم نمودن یک فضای شاد و مفرح فرهنگی برای بانوان سبزواری بیان کرد و افزود: اجرای برنامه توسط گروه سنتی ورشرنگ، اجرای میان برنامه های طنز، دکلمه خوانی در مدح بانوی مکرم اسلام و مقام شامخ مادر، اجرای برنامه های ورزشی توسط کودکان ژیمیناستیک کار و... از جمله برنامه های این جشن بود.

گفتنی است در انتهای مراسم نیز به 10 نفر از بانوان سبزواری که دارای القاب فاطمه و زهرا بودند به قید قرعه جوایزی اهدا شد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.