اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 1 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8528 / نظرات: 0


بیش از شش هزار نفر در سبزوار از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شدند


بیش از شش هزار نفر در سبزوار از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شدند
سبزوار پیام - رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای سبزوار گفت: پارسال شش هزار و 419 نفر در این شهرستان از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شدند.
 
به گزارش"سبزوار پیام" حمیدرضا موسوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این افراد آموزش های لازم را در مراکز ثابت برادران و خواهران، آموزشگاه های آزاد و نیز در قالب طرح های مختلف از جمله آموزش در پادگان، زندان، صنایع، روستایی، جوار دانشگاهی و ... فرا گرفتند.

وی از کسب رتبه اول مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان سبزوار از نظر وضعیت آموزشی پس از مشهد مقدس در سال گذشته خبر داد و گفت : آموزش کیفی و تقاضامحور را در دستور کار قرار داده ایم.

موسوی اظهار داشت: در حال حاضر مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران سبزوار با 13 رشته آموزشی و امکانات خوابگاه شبانه روزی و سلف سرویس به متقاضیان آموزش های لازم را ارایه می کند.

وی با بیان اینکه مرکز خواهران سبزوار نیز از سال 1375 فعالیت خود را آغاز کرد، افزود: در حال حاضر این مرکز علاوه بر آموزش رشته های خیاطی، گلسازی، رایانه ، گلدوزی و... با افزودن رشته های مختلف فنی و خدماتی آموزشهای لازم را ارایه و با استقبال زیادی روبرو شده است.

وی اظهار داشت: این مرکز علاوه بر برگزاری آزمون های صنفی متقاضیان پروانه کسب و وام های خوداشتغالی، برای کارگران ساختمانی در رشته های مختلف و در قالب تفاهمنامه های آموزشی ، آزمون برگزار می کند./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.