اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 4 آبان 1390 / کد مطلب: 852 / نظرات: 0


تقاطع های سبزوار به چراغ راهنمایی LED تجهیز می شوند


   کلیه تقاطع های سبزوار که به وسیله چراغ راهنمایی کنترل می شود توسط شهرداری نوسازی و مجهز به چراغ های LED  می شوند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار،معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار گفت: چراغ های راهنمایی نقش تعیین کننده ای در ایجاد امنیت و آرامش روانی در سفرهای درون شهری دارند که خرابی چراغ ها می تواند موجب خطرآفرینی شده و سلامت شهروندان را تهدید کند.
جعفر در خشانفر افزود: در راستای تسهیل در عبور و مرور و زیبا سازی منظر شهری 106 عدد چراغ راهنمایی LED، معکوس شمار و دستگاه فرماندهی با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال خریداری شده است.
وی بابیان اینکه کار نصب چراغ ها آغاز گردیده است تصریح کرد: در حال حاضر تقاطع بلوار پاسداران با خیابان دانشگاه، تقاطع خیابان دانشگاه با بلوار دکتر سیادتی، چهاراه آتش نشانی و چهاراه مدرس به چراغ راهنمایی جدید مجهز شده اند.
درخشانفر گفت: در ادامه این طرح تا بیستم آبان تقاطع های چهارراه بیهق، چهاراه دادگستری، چهارراه کوشک، چهارراه مطهری، چهارراه بازار روز، چهارراه امدادی، چهار راه امیرکبیر، چهارراه فرودگاه، چهارراه قندوشکر، میدان حکیم سبزواری و سه راه امیر مسعود نیز به چراغ راهنمایی LED تجهیز می شوند.
ابوالقاسم سنائی فرد مسئول حمل ونقل و ترافیک شهرداری سبزوار هم در این باره گفت: چراغ های LED  طول عمر بیشتری دارند و نسبت به چراغ های التهابی 90 درصد کمتر انرژی مصرف می کنند. وی  وضوح زیاد، تنظیم خودکار نور در طول شبانه روز و مقاوم بودن در برابر گرد و غبار و بارندگی را از دیگر ویژگی های این چراغ ها دانست. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.