اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 30 فروردين 1393 / کد مطلب: 8514 / نظرات: 0


امام جمعه موقت سبزوار:همه مردم و مسوولان برای اجرایی شدن شعار امسال تلاش و همت مضاعف کنند



سبزوار پیام – امام جمعه موقت سبزوار گفت : مسوولان، مردم و نخبگان جامعه برای اجرایی شدن شعار امسال تلاش و همت مضاعف داشته باشند.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین محمد سلیمانی در خطبه های وحدت آفرین نمازجمعه این هفته شهرستان سبزوار، افزود : بایستی در خصوص نامگذاری امسال شعاری برخورد نشده و همه مردم و مسوولان برای عملیاتی شدن آن بکوشند.

وی اقتصاد مقاومتی را هم مربوط به همه زمان ها عنوان کرد و گفت : اقتصاد مقاومتی مربوط به زمان تحریم نیست بلکه بایستی به عنوان برنامه ای هدفمند همیشگی باشد.

امام جمعه موقت سبزوار در بخشی دیگر از سخنانش با گرامیداشت 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی و خدمات ارزنده آنان هم گفت : ارتش با اعلام همبستگی و وفاداری 48 هزار شهید و 200 هزار جانباز را در زمان جنگ تحمیلی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: در حالی که گروهک های آن زمان سخن از انحلال ارتش و تاسیس ارتش توحیدی می زدند ،امام راحل دستور دادند ارتشیان در تمام کشور با ساز و برگ نظامی به خیابان ها بیایند و به مردم بپیوندند و نام آن را ارتش اسلامی گذاشت.

وی همچنین با گرامیداشت دوم اردیبهشت روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم گفت : مقام معظم رهبری در بیاناتشان فرمودند سپاه سه ماموریت دفاع مسلحانه از انقلاب و نظام اسلامی ، سازماندهی و آموزش بسیجیان و ایجاد و آموزش سپاه قدس را برعهده دارد.

خطیب موقت سبزوار با تبریک ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزند برومندشان امام راحل (ره) هم گفت : در رابطه با پدر و مادر چه در قید حیات باشند و یا نباشند بایستی احسان و نیکوکاری را مدنظر داشته باشیم .

حجت الاسلام سلیمانی افزود : رضایت پدر و مادر رضایت الهی است و احسان به والدین عمر را طولانی می کند./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.