اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 30 فروردين 1393 / کد مطلب: 8513 / نظرات: 0


امام جمعه خوشاب خواستار همکاری مسوولان و خیرین در حوزه اشتغالزایی شد



سبزوارپیام- امام جمعه خوشاب خواستار همکاری هر چه بیشتر مسوولان و خیرین در حوزه اشتغالزایی شهرستان شد.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل ازایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین محمد صاحبی در خطبه های باشکوه نمازجمعه شهرستان خوشاب گفت : مسوولان و خیرین با احداث کارگاه های تولیدی و اشتغالزایی در این شهرستان سرمایه گذاری کنند.

وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های عمده در شهرستان خوشاب افزود : بایستی از این ظرفیت ها در راستای اشتغالزایی جوانان استفاده شود .

وی اظهارداشت : با اشتغالزایی برای جوانان بسیاری از معضلات و آسیب های اجتماعی کاسته می شود.

امام جمعه خوشاب در ادامه با اشاره به اولویت ها و همکاری هر چه بیشتر مسوولان گفت : تجهیز بیمارستان ، ترمیم جاده ها و احداث کنارگذر شهر سلطان آباد خوشاب از جمله این اولویت ها است .

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری و تاکید معظم له بر اهمیت کارهای فرهنگی گفت : بایستی مسوولان اولویت ها و نیازها را در کارهای فرهنگی مدنظر بگیرند.

حجت الاسلام صاحبی با بیان اینکه ترویج نماز و ازدواج های ساده از جمله اولویت های فرهنگی است ، افزود : همچنین ترویج کتابخوانی و ورزش های سالم از جمله نیازهای فرهنگی جامعه است .

امام جمعه خوشاب با تاکید بر همت بیشتر در بحث کارهای فرهنگی گفت : همه متولیان فرهنگی بایستی دست به دست هم داده و حداقل با یک اسلام شناس در امور فرهنگی مشورت کنند تا کارها اثربخشی بیشتری داشته باشد.

وی با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س ) ، هفته زن و روز مادر هم به جایگاه و نقش مهم زنان در جامعه اشاره کرد و گفت : زن یا به عنوان مادر ، همسر ، دختر و خواهر است که اسلام برای هر کدام از اینها احکام خاصی را بیان کرده است .

وی افزود : در روایتی از پیامبر اکرم (ص) داریم که بهترین فرزندان شما دختران هستند که این بیانگر جایگاه مهم زن در اسلام است ./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.