اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 28 فروردين 1393 / کد مطلب: 8512 / نظرات: 1


روز زن فرصت مناسبی برای شناساندن شخصیت والای حضرت فاطمه (س) است


سبزوار پیام ـ معاون امنیتی و سیاسی فرمانداری سبزوار، روز زن را فرصت مناسبی برای شناساندن شخصیت والای حضرت زهرا (س) و سیره عملی ایشان دانست.

به گزارش "سبزوار پیام" رضا مدرسی در جلسه ستاد گرامیداشت روز زن با بیان اینکه امروز دشمن در تلاش برای کمرنگ‌کردن حضور زن مسلمان در جامعه است، اظهار داشت: نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی نقشی انکار ناپذیر است و در هیچ کشور و یا دینی آنگونه که در جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام به مقام بانوان و نقش آنان در جامعه اهمیت داده شده است، نقش زنان مهم ندانسته است.

وی، نقش زنان در توسعه و پیشرفت کشور را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: بانوان نقش مهمی در تحقق اهداف برنامه اقتصاد مقاومتی، فرهنگ و تربیت اسلامی دارند.

مدرسی با بیان اینکه بنیان خانواده توسط بانوان تحکیم بخشیده می‌شود، یادآور شد: تربیت فرزندان مهمترین و وظیفه مادران است و آنان باید فرزندان خود را براساس تربیت اسلامی آموزش دهند.

این مسئول با بیان اینکه نیمی از سرمایه کشور زنان هستند، عنوان کرد: زنان نقش ارزنده‌ای در عرصه‌های پیشرفت ایفا کرده‌اند و امروزه شاهد تحرکات دشمن در راستای کمرنگ‌کردن حضور زن مسلمان در جامعه هستیم./6

منبع:فارس





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.