اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..


اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 27 فروردين 1393 / کد مطلب: 8506 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار سبزوار:


نخبگان دانش آموز ،سرمایه های جامعه هستند


نخبگان دانش آموز سرمایه های جامعه هستند  معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار گفت: نخبگان دانش آموز سرمایه های جامعه هستند.
 
به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی آموزش و پرورش سبزوار،مهندس قاسم شعبانی امروز در مراسم تجلیل از داش آموزان المپیادی سبزوار افزود: هیچ سرمایه ای بالاتر از سرمایه انسانی در جامعه نیست.

وی تحصیل منابع مختلف خدادادی را منوط به حضور منابع انسانی خوب عنوان کرد و گفت: منابع انسانی با حضور انسانهای فرهیخته و افتخار آفرین میسر می شود.

وی با اشاره به افتخار آفرینی جوانان ایرانی در مسائل هسته ای بیان کرد: جوانان ما سرمایه های علمی کشور بوده و در جهان می درخشند.

وی ادامه داد: دفاع از حقوق بین المللی ایران اسلامی با رشادت شهیدان و ملت برزگ ایران و در ادامه با حضور غیرتمندانه جوانان و نوجوانان در عرصه های علمی خواهد بود.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار نیز در این مراسم گفت : سرمایه گذاری انسانی تنها با تلاش و کوشش دانش آموزان و جویندگان علم محقق خواهد شد.

دکتر مرتضی بینش فراهم کردن بستر رشد و تعالی دانش آموزان را به همراهی و همدلی خانواده ها با دانش آموزان عنوان کرد و افزود: حضور خانواده ها در کنار دانش آموزان باعث دلگرمی و پیشرفت آنان خواهد شد.

وی ادامه داد: باید دانش آموزان تلاش خود را در کسب رتبه های بهتر المپیادی بیشتر کنند.

در پایان این مراسم از 27 دانش آموز دختر و پسر این شهرستان که حائز کسب رتبه های برتر در دور اول المپیادهای فیزیک ، شیمی ، ریاضی ، ادبیات و رایانه استان خراسان شده بودند ، تجلیل شد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.