اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 22 فروردين 1393 / کد مطلب: 8479 / نظرات: 0


امام جمعه سبزوار: مسوولان و مردم با عزم ملی و اتحاد، دشمنان انقلاب و نظام را مایوس کنند


امام جمعه سبزوار: مسوولان و مردم با عزم ملی و اتحاد دشمنان انقلاب و نظام را مایوس کنند  امام جمعه سبزوار گفت: همه مسوولان و مردم دست به دست هم دهند و با عزم ملی و اتحاد و همدلی، دشمنان انقلاب و نظام را مایوس کنند.
 
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار افزود:مسوولان و مردم همچنین باید برای تحقق شعار ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ تلاش مضاعفی داشته و به حل مشکلات جامعه بپردازند.

وی با بیان اینکه فرهنگ کشور ما باید اسلامی باشد، اظهارداشت: بایستی در کارهای اقتصادی ، فرهنگ اسلامی ترویج شود.

امام جمعه سبزوار همچنین به شعار سال های گذشته هم اشاره کرد و گفت : این شعار ها بایستی همیشه و همه وقت مورد توجه مسوولان و مردم قرار داشته باشد.

امام جمعه سبزوار همچنین خواستار ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی شد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی در ادامه یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی را گرامی داشت و گفت :این شهید بزرگوار بیشتر اوقات دائم الذکر بود.

خطیب جمعه سبزوار افزود:منافقین از این شهید والامقام کینه و دشمنی داشتند و ایشان را به شهادت رساندند.

امام جمعه سبزوار بیان کرد: این شهیدان عزیز بودند که این انقلاب و نظام را به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به پیروزی رساندند.

وی همچنین به مراسم تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا در روز 24 فروردین ماه در سبزوار نیز اشاره کرد و گفت :موضوع تکریم مادران و همسران شهدای عزیز نباید مختص یک یا دو روز باشد بلکه در تمام سال و عمر باید ادامه پیدا کند.

وی ترویج فرهنگ تکریم از این عزیزان در جامعه را ضروری خواند و گفت : ما هر چه داریم از برکات و نعمات شهیدان است .

وی همچنین در خطبه اول نماز جمعه سبزوار با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی پیرامون سیره حضرت پیامبر گرامی (ص) مطالبی بیان کرد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.