اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 22 فروردين 1393 / کد مطلب: 8475 / نظرات: 0

بخشدار روداب :


بایستی برای عملیاتی کردن شعار امسال تلاش کنیم


بایستی برای عملیاتی کردن شعار امسال تلاش کنیم  بخشدار روداب سبزوار گفت : همه ما بایستی برای عملیاتی کردن و تحقق شعار امسال تلاش کنیم.   

محمود شم آبادی  با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان 'اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی' افزود :باید با شناسایی ظرفیت های هر منطقه و تلاش برای بالفعل کردن این ظرفیت ها ساختارمناسبی برای عملیاتی کردن شعار امسال داشته باشیم .
وی افزود: مقام معظم رهبری دو حوزه اقتصاد و فرهنگ را با توجه به نقش و اهمیت آن بسیار هوشمندانه نشانه گرفته اند .
وی به نامگذاری سال های گذشته توسط مقام معظم رهبری هم اشاره کرد و گفت: شعارهای چند سال اخیر همانند حلقه‌های زنجیری هستند که با ایجاد بستری مناسب اقتصاد و فرهنگ اسلامی را محقق می کنند .
بخشدار روداب سبزوار با تاکید بر تحقق شعار امسال از سوی مردم و مسوولان گفت : مدیریت جهادی به این معناست که منتظر ابلاغیه و بخشنامه نبوده و از انجام کاری که تشخیص می دهیم باید انجام شود ، دریغ نکنیم .
شم آبادی اظهار داشت : همت ، دلسوزی و تلاش لازمه مدیریت جهادی است که بایستی همه مسوولان مدنظر داشته باشند .
وی با تاکید بر شناسایی ظرفیت ها و تلاش برای بالفعل کردن پتانسیل های هر منطقه در حوزه فرهنگ و اقتصاد اظهار داشت : بایستی از منابع و داشته های هر منطقه به نحوه بهینه استفاده شود .
بخشدار روداب سبزوار با اشاره به تشکیل شورای فرهنگ عمومی از دو سال گذشته در این بخش اظهار داشت : سند توسعه فرهنگی هم قبلا تهیه شده که بایستی برای امسال آن را بازبینی و به طور کامل تدوین کنیم .
وی با بیان اینکه متاسفانه در روستاها به صورت متمرکز فعالیت های فرهنگی پیگیری نمی شود ،گفت : بایستی ساختاری مناسب برای این فعالیت ها با تشکیل شوراهای فرهنگی داشته باشیم .
شم آبادی افزود : این شورای فرهنگی در روستاها بایستی محور همگرایی و تصمیمات سازنده برای توسعه روستا باشد .
وی اظهار داشت : در حوزه اقتصادی هم بایستی با شناسایی منابع و تشکیل کارگروه هایی از توان همه دستگاهها استفاده کنیم .
بخشدار روداب سبزوار با اشاره به ظرفیت این بخش در کشاورزی ، معادن ، دامداری و صنایع دستی گفت : بایستی ازاین ظرفیت ها برای اشتغالزایی و توسعه منطقه استفاده کنیم .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.