اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 21 فروردين 1393 / کد مطلب: 8474 / نظرات: 1


هیچ فرهنگی بالاتر از گسترش فرهنگ قرآنی و دینی نیست


 معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: هیچ فرهنگی بالاتر از گسترش فرهنگ قرآنی و دینی نیست.
 
دکتر مرتضی بینش امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات قرآن و معارف اسلامی استان در سبزوار افزود: به طور یقین به تنهایی نمی توانیم این کار بزرگ را انجام دهیم و همکاری فرمانداری شهرستان و دیگر نهادها برای برگزاری این مسابقات ضروری است.

وی با اشاره به نام گذاری سال جدید به عنوانˈ فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی ˈ ، گفت: تلاش در راه اجرای بهتر فرهنگی قرآنی در کشور وظیفه آحاد جامعه است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سبزوار نیز با ارایه گزارشی گفت : مسابقات قرآن و معارف اسلامی استان خراسان رضوی با حضور 15 گروه به میزبانی سبزوار برگزار خواهد شد.

رضا مدرسی پور افزود:در این مسابقات بیش از 900 دانش آموز پسر و دختر از 15 شهرستان استان خراسان در سبزوار حضور دارند.

وی ادامه داد: با تجربه خوبی که این شهرستان در برگزاری مسابقات استانی هم در بحث آزاد و هم آموزش و پرورش داشته ، مشکل خاصی برای برگزاری این مسابقات نداریم.

معاون پرورشی و تندرسی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار نیز در سخنانی برای کیفی کردن برنامه های این مسابقات انتظارات خود را از ادارات و نهادهای این شهرستان اعلام کرد.

وی ادامه داد :مرحله اول این مسابقات از روز 27 لغایت 29 فروردین ماه و مرحله دوم این مسابقات هم از روز سوم تا پنجم اردیبهشت ماه آینده در این شهرستان برگزار می شود.

دبیر برگزاری سی و دومین دوره مسابقات قرآن گروه یک در سبزوار نیز گزارشی در این مورد ارایه کرد.

حسین رجبی افزود: خوشبختانه برگزاری این مسابقات با همکاری خوب بخش های مختلف اداری و ادارات و نهاد های دولتی این شهرستان در حال پیگیری است.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.