اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 21 فروردين 1393 / کد مطلب: 8471 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار :


مدیریت جهادی استقلال و خودکفایی را برای کشور به ارمغان می آورد


مدیریت جهادی استقلال و خودکفایی را برای کشور به ارمغان می آورد  امام جمعه سبزوار گفت : مدیریت جهادی با تلاش و روحیه مضاعف ، استقلال و خودکفایی را برای کشور به ارمغان می آورد .
 
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی روز پنجشنبه در جمع مسوولان با تاکید بر تحقق شعار امسال، افزود : مدیریت جهادی تلاشی خودآگاهانه، همه جانبه و همگانی در راستای ارزشهای اسلامی است.

وی یکی از وجوه بارز مدیریت جهادی را فرهنگ جهادی دانست و گفت : از ویژگی های این فرهنگ داشتن ایمان و پایبندی به ارزشهای دینی است که باعث می شود در مدیریت جهادی نمایان شود.

وی دلسوزی ، اخلاص و داشتن روحیه تلاش و ایثارگری را از جلوه های مدیریت جهادی عنوان کرد و گفت : کشوری که می خواهد مستقل باشد و در مقابل استکبار جهانی بیایستد، بایستی مدیریت جهادی داشته باشد .

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به نامگذاری هر سال توسط مقام معظم رهبری، اظهار داشت : عناوینی که مقام معظم رهبری هوشمندانه برای سال ها برگزیدند به همدیگر متصل هستند به طوری که این عناوین بسترساز توسعه فرهنگ اسلامی هستند.

وی با تاکید بر عملیاتی کردن نامگذاری سال ها ادامه داد : در تمام فرمایشات ایشان و نیز امام راحل (ره) عزم ملی است که بایستی در تمام موارد در نظر داشته باشیم .






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.