اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 21 فروردين 1393 / کد مطلب: 8468 / نظرات: 1

نماینده مردم سبزوار:


نقاط قوت بودجه 93نگاه توسعه گرایانه به روستاهاو شهرهای کم جمعیت است


نقاط قوت بودجه 93نگاه توسعه گرایانه به روستاهاو شهرهای کم جمعیت است  نماینده مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت : از نقاط قوت بودجه 93 نگاه توسعه گرایانه به بخش های روستایی و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت است .
 
به گزارش خبرنگار ایرنا ، دکتر محمدرضا محسنی ثانی امروز در جمع مدیران اجرایی شهرستان سبزوار با اشاره به ارتقا شاخصه ها در بودجه امسال افزود : توجه به بخش راه روستایی ، آبرسانی به روستاها ، عشایر و تقویت خدمات در روستاها با ارایه تسهیلاتی در این زمینه در بودجه 93 از نکات مثبت بودجه است .

وی با بیان اینکه ورود دولت یازدهم در بحث بودجه طلیعه بسیار خوبی بود ،اظهار کرد: بودجه 93 به موقع به مجلس آمد و در پی آن دولت نیز به موقع قوانین و آیین نامه ها را به دستگاه ها ابلاغ کرد .

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : ارتقا شاخصه ها در بخش های مختلف بودجه 93 مشهود است .

وی با بیان اینکه در حال حاضر پنج هزار روستای فاقد آب شرب در کشور با تانکر سیار آبرسانی می شوند ، افزود : آبرسانی به این روستاها در حقیقت به عنوان یک امر پیشگیرانه در بخش بهداشت و سلامت هم مورد توجه دولت و مجلس قرار گرفته است .

دکتر محسنی ثانی با اظهار اینکه برای آسفالت راههای روستایی 500 هزار تن قیر رایگان در اختیار راه و شهرسازی قرار گرفته ، ادامه داد : ارتقا شاخصه راه روستایی هم یک ضرورت است .

نماینده مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : هزینه های جاری در بودجه 93 به نسبت سال گذشته 12 درصد افزایش داشت .

دکتر محسنی ثانی با تاکید بر تحقق بودجه عمرانی هم گفت : در بحث ماده 180 هم که نگاه ویژه به محرومیت ها شده و نیاز هست تا فرمانداران و مسوولان دستگاه های اجرایی استفاده مطلوب را بر حسب اولویت های هر منطقه از این اعتبارات ببرند .

نماینده مردم سبزوار در ادامه از همه مسوولان دستگاه های اجرایی خواست برای دریافت سهم خود از اعتبارات پیگیری لازم را داشته باشند .

دکتر محسنی ثانی افزود : پس از دو تا سه سال که پروژه های عمرانی رشدی نداشت امسال سال حرکت و توسعه جدی است که بایستی از منابع به صورت بهینه استفاده کرد .

وی روند مذاکرات ‍‍ژنو را خوب توصیف کرد و گفت : بایستی روی توانمندی ها و ظرفیت های خودمان برنامه ریزی کرده و از آن استفاده بهینه کنیم که در این صورت وظیفه خود را انجام داده ایم .






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.