اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 فروردين 1393 / کد مطلب: 8460 / نظرات: 0


بیش از 10 هزار نفر از جاذبه های تاریخی خوشاب بازدید کردند


بیش از 10 هزار نفر از جاذبه های تاریخی خوشاب بازدید کردند
سبزوار پیام - دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر خوشاب گفت : در ایام نوروز امسال بیش از 10 هزار نفر از جاذبه های تاریخی ، گردشگری و مذهبی این شهرستان بازدید کردند.
 
به گزارش"سبزوار پیام" رمضان کریمیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بیشتر این بازدیدها از مجموعه تاریخی بابالنگر و در بقاع متبرکه هم از امامزاده نوده انقلاب این شهرستان بوده است .

وی با اشاره برنامه ریزی های انجام شده برای استقبال از مسافران در شهرستان خوشاب اظهار داشت : در راستای راهنمایی و اطلاع رسانی بهتر به مسافران نوروزی سه هزار برگ بروشور و دفترچه راهنمای اماکن تاریخی و گردشگری بین آنان توزیع شد .

وی مجموعه تاریخی بابا لنگر شامل آتشکده میرمظفر ، چشمه آب گرم ،غار، زندان و حمام در روستای بابالنگر بخش مشکان خوشاب ، پناهگاه زیر زمینی شهر سلطان آباد ،گل گنبد ، برج دهنه شور، یخچال سلطان آباد ،آرامگاه منسوب به بونصر مشکان و آبشار و آسیاب های روستای نور آباد را از جمله آثار تاریخی این شهرستان اعلام کرد.

کریمیان به وجود بقاع متبرکه و امامزادگان در روستاهای چاهک، نوده انقلاب ، طالبی و کاهان این شهرستان هم اشاره کرد و گفت :بقاع متبرکه این شهرستان نیز با برگزاری برنامه های فرهنگی در ایام نوروز پذیرای خیل عظیم زائران و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بودند .

وی همچنین به جاذبه های طبیعی شهرستان خوشاب اشاره کرد و گفت : مناطق ییلاقی و گردشگری در روستاهای طبس ، روستای گردشگری یام ، داراب ، نشیب و روستای دیواندر بخشی از مناطق زیبا و دیدنی این شهرستان است ./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.