اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 فروردين 1393 / کد مطلب: 8455 / نظرات: 0


یک هزار و 195ماموریت توسط اورژانس 115 سبزوار امداد رسانی شد


 سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت : از ابتدای طرح امداد نوروزی یک هزار و 195 ماموریت توسط این مرکز امداد رسانی شد.
 
دکترعلی شریفان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : 282 مورد از این ماموریت ها مربوط به تصادفات و 913 مورد هم در زمینه های دیگر بوده است .

وی با بیان اینکه از 282 مورد تصادفات 148 مورد تصادفات جاده ای و 134مورد هم مربوط به تصادفات شهری بوده ،افزود : از این تعداد ماموریت 430 نفر به بیمارستان اعزام و 86 نفر هم در محل درمان شدند.

وی با اظهار اینکه از 913 ماموریت غیرتصادفی هم 528 مورد در شهر و 385 مورد هم مربوط به حوادث جاده ای بوده، افزود : از این تعداد ماموریت هم 447 نفر به مراکز درمانی منتقل شده و 86 نفر هم در محل درمان شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با اشاره به آماده باش 16 پایگاه اورژانس در ایام نوروز گفت : علاوه بر این سه ایستگاه سلامت نوروزی در این شهرستان فعال بود.

دکتر شریفان ادامه داد : در این ایستگاه ها در مجموع سه هزار و 500 بسته فرهنگی شامل بروشورهایی با محتوای آموزشی مربوط به خدمات اولیه در حمله های قلبی ، تصادفات ، مسمومیت های دارویی و همچنین نقشه سبزوار ، محل استقرار و مشخصات پایگاه ها توزیع شد.

وی با بیان اینکه در طرح امداد نوروزی دو دستگاه آمبولانس در شهرستان های جوین و خوشاب مستقر شده بود ، افزود : در فرودگاه و ایستگاه راه آهن هم اورژانس 115 حضور داشت .






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.