اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 فروردين 1393 / کد مطلب: 8454 / نظرات: 0


13هزار و 570 نفر در ایام نوروز به بیمارستان های سبزوار مراجعه کردند


 رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی سبزوار گفت : در ایام نوروز 13 هزار و 570 نفر به سه بیمارستان تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کردند.
 
دکتر علیرضا مسلم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : از این تعداد 9 هزار و 299 نفر به بیمارستان واسعی ، دو هزار و 779 نفر به بیمارستان امداد شهید بهشتی و یک هزار و 492 نفر به بیمارستان شهیدان مبینی این شهرستان مراجعه کردند.

وی ادامه داد : از تعداد یک هزار و 492 نفر مراجعه کننده به بیمارستان شهیدان مبینی 362 مورد بستری شدند.

وی با بیان اینکه کل متولدان در ایام نوروز در این بیمارستان 372 نفر بودند، افزود : 196 نفر از متولد شدگان پسر و 176 نفر دختر بودند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی سبزوار اظهار داشت : بالاترین آمار زاد و ولد طی ایام نوروز در این شهرستان در روزهای دوم ، پنجم و پانزدهم فروردین بود.

دکتر مسلم با اشاره به تعداد 9 هزار و 299 نفر مراجعه کننده به بیمارستان واسعی افزود : بیشترین علت مراجعه در ایام نوروز به این بیمارستان سرماخوردگی و تنگی نفس بود.

وی تعداد عمل جراحی انجام شده در بیمارستان واسعی را هم 12 مورد عنوان کرد و گفت : بیشترین علت بستری در این بیمارستان هم بیماری های داخلی و عفونی در این ایام بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی سبزوار با اشاره به مراجعه دو هزار و 779 نفر در ایام نوروز به بیمارستان امداد شهید بهشتی این شهرستان گفت : در این ایام 358 مورد عمل جراحی در این بیمارستان انجام شد.

دکتر مسلم بیشترین عمل جراحی انجام شده در بیمارستان امداد شهید بهشتی را جراحی در بخش ارتوپدی عنوان کرد و گفت : 248 مورد از 358 مورد عمل جراحی انجام شده در این بیمارستان مربوط به جراحی ارتوپدی بوده است .

وی اظهار داشت : تعداد مصدومان حوادث ترافیکی در این بیمارستان هم 586 مورد بود.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.