اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 2 آبان 1390 / کد مطلب: 845 / نظرات: 0


افتتاح مدرسه قرآن و عترت در مرکز بخش مشکان شهرستان خوشاب



روحانی مستقر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار از افتتاح مدرسه قرآن و عترت درمرکزبخش مشکان شهرستان نوبنیادخوشاب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد حسن عاطفی منش با اعلام این خبر گفت: طی مراسمی که اول آبانماه جاری با حضور رئیس آموزش وپرورش شهرستان خوشاب و روحانی مستقر و اعضای شورای اسلامی مرکز بخش مشکان این شهرستان ، در محل آموزشگاه ساجده مشکان برگزار شد، مدرسه قرآن و عترت در این بخش افتتاح گردید.

وی گفت: مدرسه قرآن و عترت مشکان که مشتمل بر یک کلاس در مقطع اول و دوم و یک کلاس در مقاطع سوم تا پنجم ابتدائی است بالغ بر 68دانش آموز دختر را تحت آموزش روخوانی قرآن کریم قرار داده و 2 معلم قرآن، کار تدریس در این کلاس ها را برعهده دارند.

وی افزود: این کلاسها که همه هفته پنجشنبه ها از ساعت 8 تا11 صبح برگزار می شود از استقبال چشمگیر دانش آموزان مشکانی و خانواده های آنان برخوردار بوده است.

وی ادامه داد: کلاس های مذکور در 2 ترم 6ماهه، شامل رشته های روخوانی و روانخوانی برگزار و شرکت کنندگان طی آزمون پایان دوره، موفق به اخذ گواهینامه معتبر از اداره آموزش و پرورش می شوند.

گفتنی است: این مدرسه در حال حاضر از کمبود مربی و کادر آموزشی برخوردار است.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.