اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 18 فروردين 1393 / کد مطلب: 8448 / نظرات: 0


مدیر آموزش و پرورش سبزوار: مدیران مدارس باید در جهت تقویت بنیه علمی دانش آموزان تلاش کنند


سبزوارپیام- معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: مدیران مدارس باید با اجرای برنامه ریزی مناسب آموزشی ،در جهت تقویت بینه علمی دانش آموزان تلاش کنند.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، دکتر مرتضی بینش در جمع مدیران مدارس سبزوار با تاکید بر ارتقای سطح علمی دانش آموزان اظهار کرد: معلمان و نیروهای انسانی آموزش و پرورش این شهرستان در سال جدید ساماندهی می شوند.

وی با اشاره به کمبود نیرو در برخی مدارس این شهرستان افزود: کمبودهای نیروی انسانی بایستی با استفاده از نیروهای مازاد مرتفع شود.

وی با اشاره به توقف استخدامی در آموزش و پرورش بیان کرد: استخدامی در آموزش و پرورش تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان امکان پذیر خواهد بود.

وی در ادامه ساماندهی و توزیع متوازن دانش آموزان در رشته های مختلف تحصیلی را یاد آور شد و گفت: گرایش دانش آموزان را به سمت رشته های فنی و کاردانش باید تقویت کرد.

این مسوول در ادامه به برگزاری مسابقات قرآن و مفاهیم گروه یک در سبزوار اشاره کرد و افزود: حضور 16 شهرستان و نواحی مشهد در این مسابقات باعث شده تا تلاش مضاعفی در برگزاری هرچه بهتر این مسابقات صورت گیرد.

دکتر بینش همچنین با اشاره به همکاری خوب مدارس در اجرای طرح اسکان نوروزی امسال، گفت: خوشبختانه مدارس این شهرستان به بهترین شکل ممکن با ستاد اسکان این شهرستان همکاری کردند.

وی گفت : در اجرای طرح اسکان نوروزی بیش از 20 هزار نفر در مدارس این شهرستان اسکان داده شدند./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.