اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 فروردين 1393 / کد مطلب: 8443 / نظرات: 0


113 فقره پرونده تخلفات صنفی طی ایام نوروز در سبزوار تشکیل شد



سبزوارپیام - رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت سبزوار گفت : در مدت طرح نظارتی ویژه نوروز امسال ،تعداد 113 فقره پرونده مربوط به تخلفات صنفی در این شهرستان تشکیل و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
به گزارش "سبزوار پیام"علی امیدبخش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ارزش ریالی این پرونده ها 283 میلیون و 744 هزار ریال بوده است .

وی ادامه داد : بیشترین تخلفاتی که منجر به تشکیل پرونده شده مربوط به گرانفروشی ، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه بوده است.

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت سبزوار با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز از 15 اسفند تا 15 فروردین امسال اظهار داشت : در این مدت سه هزار و 861 مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام شد .

امیدبخش با اشاره به تشدید نظارت ها ، گشت های مشترک و نیز تشدید بازرسی ها در این ایام اظهار داشت : بازرسان این اداره و اتاق اصناف با همکاری نیروی انتظامی و اداره تعزیرات حکومتی سبزوار بر روند ارایه کالا و خدمات نظارت داشته و با تخلفات برخورد کرده اند.

وی همچنین با اشاره به تماس های مردمی با سامانه 124 هم گفت : در این مدت تعداد 625 مورد تماس مردمی با این سامانه داشته ایم که برخی از این تماس ها منجر به تشکیل پرونده برای واحدهای صنفی متخلف شده است.

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت سبزوار با ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده گفت : بیش از 180 تن میوه نوروزی شامل پرتقال و سیب در این شهرستان توزیع شد.

امیدبخش با اشاره به برپایی دو نمایشگاه بهاره از 15 تا 26 اسفند هم گفت : در این نمایشگاه ها اقلام موردنیاز مردم با تخفیف 10 تا 15 درصدی نسبت به قیمت بازار ارایه شد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.