اخبار سبزوار پيام : حوادث


اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 16 فروردين 1393 / کد مطلب: 8439 / نظرات: 0

حادثه ای دیگر در محور سبزوار ـ داورزن:


برخورد دو دستگاه پژو پنج نفر مصدوم برجای گذاشت


برخورد دو دستگاه پژو پنج نفر مصدوم برجای گذاشت سبزوار پیام - برخورد یک دستگاه خودرو سواری پ‍ژو 405 با یک دستگاه سواری پ‍‍ژو آردی جمعه شب در جاده سبزوار- داوررن پنج مصدوم برجای گذاشت .
 
به گزارش "سبزوار پیام" سرپرست جمعیت هلال احمر سبزوار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تایید این خبر اظهار داشت : این حادثه امشب در محور جنوبی سبزوار به داورزن حوالی روستای مهر از توابع شهرستان داورزن به وقوع پیوست.

رضا شهرآبادی با بیان اینکه در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند، اظهار کرد: سه نفر از مصدومان این تصادف سر پایی مداوا و دو مصدوم دیگر توسط نیروهای پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر بین شهری شهید حسینی روستای مهر برای درمان به یکی از بیمارستان های سبزوار منتقل شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر سبزوار اظهار داشت : علت این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در حال بررسی است .

روستای مهر در 50 کیلومتری غرب سبزوار و حدود 25 کیلومتری شهر داورزن قرار دارد.

شهر آبادی همچنین گفت : یک کارگر مرغداری امروز در حوالی روستای گاچ ششتمد که از بالای کوه سقوط کرده بود، مصدوم شد.

وی افزود: این کارگر برای بررسی وضعیت لوله های آب مرغداری مزبور به بالای کوه حاشیه این مرغداری رفته بود که به دلیل رعایت نکردن مسایل ایمنی سقوط کرد و فقط از چند ناحیه دچار آسیب دیدگی شد.

وی گفت : تیم امداد و نجات مستقر در پایگاه امداد و نجات شهدای ابراهیم آباد سبزوار بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و با انجام اقدامات لازم، تثبیت سازی منطقه خطر، انجام و کمک های اولیه فرد مصدوم را برای مداوا به بیمارستان امدادی سبزوار منتقل کردند./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.