اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 16 فروردين 1393 / کد مطلب: 8436 / نظرات: 0


امام جمعه سبزوار بر تحقق شعار امسال از سوی مردم و مسوولان تاکید کرد


امام جمعه سبزوار بر تحقق شعار امسال از سوی مردم و مسوولان تاکید کرد
سبزوار پیام– امام جمعه سبزوار بر تحقق شعار امسال از سوی مردم و مسوولان تاکید کرد و گفت : بایستی با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری زمینه توسعه هر چه بیشتر کشور را فراهم کنیم .
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی در خطبه های باشکوه نمازجمعه این هفته سبزوار با اشاره به نامگذاری امسال به نام ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ˈافزود : فرهنگ یعنی فرهنگ اسلامی که همه مسائل از جمله کار ، بازار و ... در داخل آن تعریف می شود.

وی ادامه داد : معنای مدیریت جهادی نیز این است که افرادی متعهد ، متخصص و امین عهده دار کارها شده و مسوولیت بر عهده بگیرند.

وی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی به عنوان برنامه ای جامع و هدفمند در امور اقتصادی جامعه نیز گفت : قناعت برنامه همه انبیاء ، اولیاء و ائمه و بزرگان دین بوده است .

امام جمعه سبزوار با تشریح نامگذاری سالها توسط مقام معظم رهبری گفت : این نامگذاری ها مخصوص یک سال نبوده و باید همیشه آن را مدنظر داشته باشیم.

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) به تشریح گوشه ای از زندگی آن حضرت پرداخت و گفت : تا زمانی که الگوی بانوان جامعه حضرت زهرا (س) باشد دشمن به هیچ عنوان نمی تواند در ارزش های جامعه اسلامی نفوذ کند.

وی با تاکید بر مطالعه خطبه حضرت زهرا (س) گفت : خطبه آن حضرت یک دوره اصول اعتقادات است.

وی بر رعایت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هم تاکید کرد و گفت : باید معروف و منکر و مراتب آن را شناخته و آن را رعایت کنیم .

وی با اشاره به فرمایش امام علی (ع) که صبر ، سکوت و انتظار فرج برترین عبادت ها است گفت : یک بعد انتظار فرج ظهور امام زمان (عج) است که باید با آماده سازی خودمان شرایط آن را مهیا کنیم ./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.