اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 11 فروردين 1393 / کد مطلب: 8422 / نظرات: 0

امام جمعه موقت ششتمد:


معرفی شخصیت حضرت فاطمه (س) وظیفه شرعی است


معرفی شخصیت حضرت فاطمه س وظیفه  شرعی است سبزوار پیام- امام جمعه موقت ششتمد سبزوار گفت: معرفی ابعاد مختلف شخصیت و سیره فاطمه زهرا(س) یک وظیفه دینی و شرعی برای همه ما می باشد.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدباقر اسلامیخواه امروز در جمع اعضای ستاد فاطمیه ششتمد اظهار کرد: در مسیر خدمت به فاطمیه حرکت کردن لیاقت می خواهد که نصیب هر فردی نمی شود.

وی اظهار داشت: فاطمیه اگر درست معرفی شود در بقیه مراسم مذهبی با مشکلات و شبهات بسیار اندکی مواجه خواهیم بود که همه ما وظیفه داریم نسبت به معرفی و بزرگداشت این ایام اقدام کنیم.

در این جلسه ستاد مردمی فاطمیه ششتمد به ستاد دائمی بزرگداشت ایام فاطمیه ششتمد تغییر نام یافت.

همچنین برگزاری مراسم سخنرانی در شب شهادت و مداحی مداحان اهل بیت ، هیات های سینه زنی و زنجیر زنی در روز شهادت و مراسم شام غریبان حضرت زهرا(س) به صورت هیات سینه زنی و دسته روی در خیابان های امام رضا(ع) و بیهقی ششتمد از جمله برنامه های ستاد فاطمیه ششتمد اعلام شد.

همچنین قرار است ،بانوان ششتمدی نیز با برگزاری مراسم حلوا پزان در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و توزیع آن در صبح شهادت دین خود را به این بانوی بزرگوار ادا کنند.

در جلسه ستاد بزرگداشت فاطمیه شهرداری ششتمد نیز آمادگی خود را برای سیاه پوشی مناسب سطح شهر ششتمد در شأن همسر ولایت و مادر امامت اعلام کرد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.