اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 11 فروردين 1393 / کد مطلب: 8421 / نظرات: 0


دکتر حسینی:اعتکاف علمی آمادگی دانش آموزان برای حضور در رقابتهای علمی است


سبزوار پیام- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اعتکاف علمی آمادگی دانش آموزان برای حضور هر چه بهتر دانش آموزان برای رقابتهای علمی است.
 
به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار، دکتر سید جواد حسینی در حاشیه بازدید از پایگاههای اعتکاف علمی در سبزوار افزود: این اعتکاف علاوه بر استفاده از کلاس های آموزشی استفاده از تجربیات دیگر دانش آموزان در مطالعه و تحصیل را نیز در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به کنکور و حساسیت های آن برای دانش آموزان گفت: کنکور باعث شده تا دانش آموان اوقات فراغت و تعطیلات نوروز خود را با استرس و دغدغه خاطر سپری کنند.

وی اظهار داشت: باید زمینه هایی فراهم شود تا دانش آموزان به جای دغدغه کنکور و قبولی در دانشگاهها دغدغه تحصیل داشته باشند.

معاون متوسطه مدیریت آموزش و پرورش سبزوار نیز در این بازدید گفت: برای آمادگی دانش آموزان برای حضور در کنکور 93 اعتکاف علمی برگزار شده است.

سید رضا خاتم پور افزود: پنج پایگاه اعتکاف علمی در شهرستان سبزوار برای این منظور در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در طول سال تحصیلی نیز دو پایگاه ثابت در مدارس 17 شهریور و دانش این شهرستان برای اعتکاف علمی دانش آموزان در نظر گرفته شده بود.

وی با اشاره به حضور بیش از 900 دانش آموز پیش دانشگاهی در این شهرستان گفت : بیش از 450 دانش آموز دختر و پسر به مدت 10 روز در اعتکاف علمی نوروز امسال شرکت کرده اند.

وی افزود: 30 درصد دانش آموزان حاضر در این اعتکاف از دانش آموزان مستعد و محروم این شهرستان هستند.

معاون متوسطه مدیریت آموزش و پرورش سبزوار ادامه داد: تعدادی از دانش آموزان به صورت شبانه روزی در مراکز اجرای طرح اعتکاف علمی در دو مرکزشبانه روزی باقرالعلوم و نرجس شریعتی مستقر شده اند.

وی افزود: مربیان و معلمان مجرب در این طرح راههای یادگیری و کاهش استرس های قبل از کنکور را به دانش آموزان آموزش می دهند./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.