اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 10 فروردين 1393 / کد مطلب: 8419 / نظرات: 0

شهردار جدید سبزوار :


تحقق مقوله اقتصاد و فرهنگ در سال جدید یک خواسته عمومی است


تحقق مقوله اقتصاد و فرهنگ در سال جدید یک خواسته عمومی است  شهردار جدید سبزوار گفت : تحقق دو مقوله اقتصاد و فرهنگ در سال جدید یک خواسته عمومی است.
 
دکتر محمد علی طالبی در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: مقام معظم رهبری با نامگذاری سال جدید این مهم را به خوبی به مسوولان گوشزد نموده اند.

وی ادامه داد: یکی از اولویت های مهم مجموعه این شهرداری تحقق شعار ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ˈ است .

شهردار سبزوار همچنین ابراز امیدواری کرد که با ایجاد یک بستر همفکری و همراهی در بین مسوولان مختلف شهرستان و استان شاهد پیشرفت شهر سبزوار باشیم.

وی انتظارات به حق مردم سبزوار بعد از انتخاب شهردار جدید این شهر را یک فرصت دانست و افزود: در غیر این صورت این انتظارات تبدیل به تهدید خواهد شد.

وی همچنین از ایجاد یک دفتر در تهران برای پیگیری مطالبات شهرداری سبزوار خبر داد و گفت: این دفتر پیگیر خواسته های دیگر شهرستانهای اطراف سبزوار نیز خواهد بود.

دکتر طالبی با ارایه گزارشی با اشاره به اجرای پروژه بزرگ سبریز شهر سبزوار ادامه داد: در راستای همکاری با آموزش و پرورش و ایجاد یک تفاهم نامه کاری با در اختیار قرارگرفتن آموزشگاه دهخدا ، مکان آموزشی مناسبتری در همان محدوده ساخته و در اختیار آموزش و پرورش گذاشته خواهد شد.

وی اظهار داشت : با اجرای این طرح پروژه بزرگ اتصال امام زاده شعیب (ع) به محور کمر بندی سبزوار عملیاتی خواهد شد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.