اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 9 فروردين 1393 / کد مطلب: 8411 / نظرات: 2


امام جمعه ششتمد: عزم ملی به معنی حرکت همه آحاد مردم در جهت تحقق شعار سال می باشد


به گزارش "سبزوار پیام" امام جمعه ششتمد در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: مقام معظم رهبری امسال را بعنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کرده اند و عزم ملی یعنی حرکت همه آحاد مردم در راستای تحقق این شعار است.
حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم افزود: عزم ملی یعنی به پاخواستن همه مردم و مدیران ،همه بایستی حرکتی جهادگونه داشته باشند تا دو مقوله اقتصاد و فرهنگ درکشور بهبود یابد.
وی ادامه داد: مقوله فرهنگ در کشور ما مقوله مظلومی است و متأسفانه دولتهای ما نگاه مناسبی تاکنون به این حوزه نداشته اند و سالهاست که سلاله حضرت زهرا(س) فریاد رسیدگی به وضعیت فرهنگ را ندا داده اند.
خطیب جمعه ششتمد گفت: مقام معظم رهبری از مقوله فرهنگ اظهار نگرانی کرده اند و فرهنگ را همانند اکسیژن برای فضای جامعه ما ضروری دانسته اند.
حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم اظهار داشت: دشمنان نظام برای فرهنگ این مرزو بوم سرمایه گذاری کرده اند و مردم و مسئولین ما نیز باید توجه به فرهنگ را در سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب در سال گذشته سیاستهای اقتصاد مقاومتی را ابلاغ فرمودند و باید ضمن اجرای این سیاست توجه داشته باشیم که ما باید اقتصاد خود را اقتصاد نشکن بکنیم تا بتوانیم در مقابل دشمنان ایستادگی نمائیم.
امام جمعه ششتمد با اشاره به سالروز شهادت حضرت زهرا(س) گفت: فاطمه زهرا(س) برگزیده خداست و در جمعیت زنان فقط چهار زن برگزیده هستند که خدیجه ، آسیه ، مریم و فاطمه(س) می باشند.
حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم ادامه داد: فاطمه زهرا(س) سیده است یعنی سرآمد همه زنان این دنیا و بهشت می باشد.
وی افزود: خدای متعال غضب و خشنودی خود را به غضب و خشنودی حضرت زهرا(س) گره زده است.
خطیب جمعه ششتمد خاطرنشان ساخت: فاطمه زهرا(س) بوی بهشت می دهد چرا که فاطمه طاهره است یعنی آلودگی در زندگی ایشان وجود ندارد.
امام جمعه ششتمد به روز 12فروردین اشاره کرد و گفت: مردم ایران در این روز در همه پرسی شرکت کردند و با رأی قاطع جمهوری اسلامی را برگزیدند./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.