اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 5 فروردين 1393 / کد مطلب: 8400 / نظرات: 0

فرماندار خوشاب:


از همه ظرفیت ها برای تحقق شعار امسال استفاده شود


از همه ظرفیت ها برای تحقق شعار امسال استفاده شود سبزوارپیام-فرماندار خوشاب بر استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های این شهرستان در راستای تحقق اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تاکید کرد.
به گزارش سبزوارپیام، حسین ابراهیمی کردیانی در حاشیه همایش هم اندیشی نخبگان و فرهیختگان شهرستان خوشاب در گفت و گو با ایرنا با اشاره به نامگذاری سال ها توسط مقام معظم رهبری گفت :شعارهای چند سال اخیر همانند حلقه های زنجیری هستند که با ایجاد بستری مناسب اقتصاد و فرهنگ را محقق می کنند.

وی بر استفاده از ظرفیت های بومی شهرستان خوشاب هم تاکید کرد و افزود :با شناسایی بسترهای توسعه و ظرفیت های این شهرستان رشد در تمام زمینه های فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی امکان پذیر است.

وی با تشریح موقعیت جغرافیایی خوشاب افزود:این شهرستان قابلیت هایی از جمله محور ترانزیتی ، ایستگاه راه آهن ، قابلیت بالای کشاورزی ، محصولات ارگانیک ، اماکن گردشگری و تفرجگاه ها،معادن غنی فراهم شدن زیرساخت های صنعتی و ظرفیت های فراوانی دارد.

وی افزود:در خوشاب می توانیم شاهد رشد و بالندگی روز افزون تمامی حوزه های شهرستان باشیم.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های بومی خوشاب گفت :با تشکیل اتاق های فکر از ظرفیت چهره های شاخص ملی و استانی بومی این شهرستان استفاده خواهیم کرد.

فرماندار خوشاب از برگزاری همایش توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی این شهرستان در آینده خبر داد و گفت :یکی از مصوبات همایش هم اندیشی نخبگان شهرستان خوشاب برگزاری این همایش است .

ابراهیمی کردیانی با اشاره به قرار گرفتن خوشاب در مسیر حمل و نقل جاده ای و قرار گرفتن این شهرستان در پنج راه مواصلاتی استان خراسان شمالی ، جوین ، جغتای ، سبزوار ، نیشابور و قوچان افزود :موقعیت جغرافیایی این شهرستان توسعه فعالیت های اقتصادی را هموار می کند.

در همایش هم اندیشی نخبگان و فرهیختگان شهرستان خوشاب بیش از 40 نفر از ائمه جماعات ، اساتید دانشگاه ، مدیران و مسوولان بومی این شهرستان که از چهره های شاخص ملی و استانی بودند حضور داشتند ./2




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.