اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 فروردين 1393 / کد مطلب: 8390 / نظرات: 0

فرمانده انتظامی سبزوار


هشت پایگاه انتظامی سیار در سبزوار فعال هستند


هشت پایگاه انتظامی سیار در سبزوار فعال هستند سبزوارپیام-فرمانده انتظامی سبزوار گفت:هشت پایگاه انتظامی سیار در کنار پاسگاه ها و کلانتری های ثابت شهرستان های سبزوار و داورزن برای رفاه حال زائران و مسافران نوروزی فعال هستند.
به گزارش سبزوارپیام، سرهنگ قنبر علی آزادواری امروز در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود:این پایگاههای انتظامی سیار در مناطق پر تردد و پر جمعیت سطح این دو شهرستان استقرار یافته اند.

وی اظهارداشت:پایگاههای مزبور در روستای کاهک داورزن (ورودی استان خراسان رضوی)، پارک های بین راهی استیر و کاجستان ، بوستان شهدای گمنام ،میدان های سربداران، شهید بهشتی، باغ ملی و شهر بازی شهرستان سبزوار مستقر هستند.

عضو شورای تامین شهرستان سبزوار گفت:برای تامین آسایش مردم و مسافرین و نظارت بر ارایه خدمات انتظامی و امدادی، افسران ارشد این فرماندهی به طور مرتب در محورها و سطح این شهرستان در حال گشت زنی هستند.

فرمانده انتظامی سبزوار اظهار کرد:برای رفاه حال مردم و زائران حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع)بیشتر نیروهای این فرماندهی در حال آماده باش هستند.

وی همچنین از آماده باش یگان فوریت های پلیس این شهرستان هم خبر داد و گفت :نیروهای این فرماندهی در این دو شهرستان با تمام توان برای برقراری و ایجاد نظم و امنیت، برای آسایش و رفاه حال مسافران تلاش می کنند.
وی با توجه به افزایش حجم تردد و اسکان مسافران در سطح این دو شهرستان هم گفت :کلانتری ها، اکیپ های عملیاتی و گشت ها به صورت شبانه روزی از محل های اسکان مسافران نظیر پارک ها و...سرکشی می کنند./2





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.