اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 1 فروردين 1393 / کد مطلب: 8381 / نظرات: 0

امام جمعه ششتمد:


عدم توجه به مقوله فرهنگ و اقتصاد باعث آسیب پذیری خواهد شد


عدم توجه به مقوله فرهنگ و اقتصاد باعث آسیب پذیری خواهد شد سبزوارپیام-امام جمعه ششتمد سبزوار گفت :عدم توجه به مقوله فرهنگ و اقتصاد باعث آسیب پذیری خواهد شد.
به گزارش سبزوارپیام،،حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم در خطبه های اولین نماز جمعه این شهر در سال نو افزود:ما اگر به دو مقوله اقتصاد و فرهنگ توجه نداشته باشیم آسیب پذیر خواهیم بود.

وی گفت:از چند سال قبل رهبر فرزانه انقلاب به تهاجم فرهنگی اشاره کرده بودند و در این خصوص هشدار دادند که به موضوع فرهنگی توجه بیشتری شود.

وی ادامه داد:در سال گذشته نیز نامگذاری و شعار سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بود که خوشبختانه مردم در انتخابات و راه پیمایی ها حماسه آفریدند.

خطیب جمعه ششتمد اظهار داشت:دشمن گمان می کرد که با فشار تحریم مردم نظام را رها خواهند کرد اما مردم با حضور در صحنه های مختلف سیاسی این برنامه غلط دشمنان را پاسخ محکمی دادند.

حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم گفت:در خصوص حماسه اقتصادی نیز برنامه های خوبی انجام شد و با ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی نیز زمینه ساز تحقق کامل حماسه اقتصادی فراهم خواهد شد.

وی به عید باستانی نوروز هم اشاره کرد و افزود:ما اعیاد مذهبی ، انقلابی و ملی داریم که عید نوروز عید ملی ماست و این عید آداب مخصوصی دارد که پوشیدن لباس نو ، خانه تکانی و نظافت ، دعای تحویل سال ، صله رحم ، زیارت اهل قبور از جمله آنهاست.ایرنا/2




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.