اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 آبان 1390 / کد مطلب: 837 / نظرات: 0

معاون استار و فرماندار ویژه سبزوار/


مردم مهمترين نقش را در اجراي موفقيت آميز سرشماري نفوس و مسكن دارند


مردم مهمترين نقش را در اجراي موفقيت آميز سرشماري نفوس و مسكن دارند   معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت : مردم مهمترين نقش را در اجراي موفقيت آميز سرشماري نفوس و مسكن اين شهرستان دارند . 
   
 به گزارش ايرنا ، 'قاسم شعباني عطار '  در مراسم نواختن زنگ آغاز سرشماري نفوس و مسكن  در هنرستان دخترانه 17 شهريور سبزوار ،افزود : مجموعه دولت ، مديران و همه دستگاه هاي مرتبط با اين طرح در سبزوار ، همه امكانات لازم شامل بستر سازي ،آموزش ، منابع مالي ، تبليغات و ... را براي اجراي اين سرشماري فراهم كرده اند.
وي گفت : اگر همه اقشار جامعه با اين طرح و دست اندركاران آن همراهي و همكاري كرده و اعتماد داشته باشند به طور قطع سرشماري با موفقيت انجام مي شود.
وي در همين راستا خواستار همكاري مردم با ماموران سرشماري در ارائه اطلاعات شد و افزود : اين آمار و اطلاعات نقش مهمي در تصميم گيري هاي مديران خواهد داشت.
وي به عامل تاثيرگذار جمعيت در ارتقاي سه بخش سبزوار به شهرستان اشاره كرد و اظهار داشت :
استناد همه دستگاه هاي اجرايي و دولتي و ملاك تصميم گيري ها در ارتقاي اين بخش ها ، سرشماري نفوس و مسكن سال 85 بود.
رييس سرشماري نفوس و مسكن سال 90 سبزوار با اشاره به نقش مهم استخراج آمار و اطلاعات سرشماري در تصميم گيري ها و آينده كشور گفت : آمار نه تنها در اشتغال و جمعيت بلكه در تصميمات سياسي ، اجتماعي ، اقتصادي ، فرهنگي و ساير بخش ها نقش اصلي و مهم را برعهده دارد .
وي به نقش آمار در امنيت اشاره كرد و گفت : اگر در تامين امنيت كه مهمترين وظيفه حاكميت است اطلاعات و آمار درست از نقاط شهر ، مناطق حادثه خيز ، مناطق حاشيه شهر و ... داشته باشيم ضريب امنيت هم بالا مي رود .
معاون اجرايي ستاد سرشماري نفوس و مسكن سال 1390 سبزوار هم گفت: ماموران سرشماري در اين شهرستان با پنج درصد ذخيره 407 نفر هستند كه 386 نفر از امروز به طور مستقيم شروع به سرشماري كردند.
'محمد كلاته' افزود: در مجموع بالغ بر 500 نفر اعم از مامور سرشماري ، ماموران ستاد و رانندگان در اين شهرستان با ستاد سرشماري نفوس و مسكن سال 90 سبزوار همكاري دارند .
زنگ آغاز سرشماري نفوس و مسكن سال 90 سبزوار توسط معاون استاندار و فرماندار اين شهرستان نواخته شد.
قرائت مقاله با موضوع سرشماري نفوس و مسكن از برنامه هاي اين مراسم بود. 
 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.