اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 27 اسفند 1392 / کد مطلب: 8361 / نظرات: 0


گستره توزیع پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار ۳۰ هزار کیلومتر مربع است


گستره توزیع پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار ۳۰ هزار کیلومتر مربع است مدیر شرکت ملی پخش و فرآورده های نفتی منطقه سبزوار گفت:شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار علاوه بر توزیع سوخت مورد نیاز خود در حال حاضر تأمین نیازهای سوختی برخی شهرستان‌های همجوار را برعهده دارد.
به گزارش سبزوارپیام، عیسی افتخاری در گفت‌وگو باخبرنگاران اظهار کرد:این منطقه دارای 44 باب جایگاه عرصه بنزین، نفت گاز و CNG است که از این تعداد 22 باب اختصاص به عرضه بنزین و نفتگاز، 12 باب بصورت دو منظوره و 10 باب جایگاه CNG است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یکصد دستگاه نفتکش، وظیفه ارسال فرآورده‌های نفتی را در 30 هزار کیلومتر مربع برعهده دارند، تصریح کرد: در این منطقه 33 جایگاه عرضه سوخت مایع شامل نفتگاز و بنزین وجود دارد که به همین سبب سبزوار یکی از مناطق بزرگ فرآورده‌های نفتی محسوب می‌شود.
افتخاری بیان کرد:هر چند اعتقاد داریم مصرف فرآورده‌های نفتی تابع سیاست‌ها، عوامل و متغیرهای کشوری، منطقه‌ای و استراتژیکی است، اما در بخش‌های مختلف مصرف از جمله کشاورزی، صنعت و حمل و نقل عمومی با توجه به آمار و اطلاعات استخراجی، نسبت مصرف 11 ماه سال 92 به نسبت سال 91 به ترتیب در بخش مصرف نفت سفید 6.7 درصد و در بخش نفت کوره 31 درصد و نیز در بخش مایع حدود 5 درصد کاهش مصرف داشته‌ایم که تنها دلیل آن توسعه خدمات شرکت گاز به مشتریان و مصرف کنندگان بوده است.
وی با بیان اینکه سهم CNGدر سبد انرژی منطقه سبزوار 30 درصد است گفت:این موضوع در متوسط کشوری 25 درصد است.
افتخاری گفت:خوشبختانه سامانه هوشمند شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور در مجموعه منطقه و دنیا از جهت IP جزء نوادر و افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در عین صحت و سلامت و امنیت توانستیم این موفقیت را به سرانجام برسد، این شرکت آمادگی لازم و کافی برای ورود به فاز 2 و هدفمند کردن یارانه را دارد.
وی کاهش خدمات درون شهری و برون شهری این شرکت در جهت کاهش هزینه‌های مردم را بسیار مفید دانست و دلیل آن را ارجاع مردم به سامانه‌های متعدد الکترونیکی و اینترنتی عنوان کرد.
وی با بیان اینکه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار رتبه ممتاز کشوری را در طرحهای متعدد و کاربردی به خود اختصاص داده است، اظهار کرد:این شرکت در حال حاضر در زمینه‌های پژوهش و علمی با سایر مراکز آموزش عالی در سبزوار همکاری تنگاتنگ دارد.تسنیم/2




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.