اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 27 اسفند 1392 / کد مطلب: 8355 / نظرات: 0


با واحدهای صنفی متخلف شهرستان سبزوار برخورد جدی می شود


با واحدهای صنفی متخلف شهرستان سبزوار برخورد جدی می شود سبزوارپیام-ییس اداره صنعت ، معدن و تجارت سبزوار گفت :با واحدهای صنفی این شهرستان که احتمالا تخلف کنند ، برخورد جدی می شود.
به گزارش سبزوارپیام، علی امیدبخش در گفت و گو با ایرنا افزود :طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز 93 در این شهرستان تشدید شده است.

وی اظهار کرد :طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز از روز 15 اسفند در این شهرستان آغاز شده و تا روز 15 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

وی اظهار داشت :بازرسان این اداره و اتاق اصناف با همکاری نیروی انتظامی و اداره تعزیرات حکومتی سبزوار بر روند ارایه کالا و خدمات نظارت داشته و با تخلفات احتمالی در حوزه صنفی برخورد می کنند.

وی با اشاره به برپایی دو نمایشگاه بهاره در حاشیه پایانه مسافربری و سالن میلاد سبزوار گفت :در این نمایشگاه ها اقلام موردنیاز مردم با تخفیف 10 درصدی نسبت به قیمت بازار ارایه می شود.

وی در خصوص میوه مورد نیاز مردم در این ایام هم گفت :به میزان 250 تن پرتقال و 150 تن سیب درخواست شده که تاکنون بخش عمده ای از این مقدار به شهرستان حمل و در سردخانه ها ذخیره سازی شده است.

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت سبزوار همچنین از توزیع 70 هزار سبد کالا در این شهرستان خبر داد.

امیدبخش از مسافران و شهروندان سبزواری خواست هر گونه تخلفات صنفی را به بازرسان این اداره و اتاق اصناف این شهرستان اطلاع دهند./2




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.