اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 اسفند 1392 / کد مطلب: 8329 / نظرات: 0


شهرستان سبزوار در ایام نوروز در تامین سوخت هیچ مشکلی نخواهد داشت


شهرستان سبزوار در ایام نوروز در تامین سوخت هیچ مشکلی نخواهد داشت سبزوارپیام- مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار گفت :با تمهیدات و پیش بینی های اندیشیده شده در ایام نوروز در این منطقه هیچ مشکلی از نظر سوخت رسانی وجود نخواهد داشت .
به گزارش سبزوارپیام به نقل ازایرنا، مهندس عیسی افتخاری در جمع خبرنگاران افزود :تمام امکانات این منطقه برای خدمت رسانی مطلوب به مسافران و زائرین حضرت ثامن الحجج (ع)در این ایام بسیج شده است.

وی اظهار داشت :اطلاع رسانی به متصدیان مجاری عرضه مبنی بر خرید به موقع به منظور پیشگیری از هرگونه وقفه احتمالی انجام شده است.

وی تشدید بازدید و نظارتهای کنترلی کیفی از مجاری به منظور اطمینان از کیفیت مطلوب فرآورده ها، هماهنگی به منظور افزایش فعالیت ناوگان حمل و نقل در جهت تامین سوخت مورد نیاز را از اولویت های این منطقه اعلام کرد.

وی همچنین به تشکیل جلسات ، گشت ها و نظارت ویژه در ایام نوروز برای خدمات دهی بهتر به مسافران اشاره کرد و افزود :در نوروز بسته های فرهنگی شامل بروشور حاوی آثار تاریخی و مفاخر سبزوار، آدرس و شماره تلفن های جایگاه های عرضه سوخت توسط این شرکت بین مسافران توزیع می شود.
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار مدت انتظار خودروها جهت سوختگیری را پنج دقیقه دانست.
مهندس افتخاری گفت :این منطقه دارای 33 جایگاه عرضه سوخت مایع شامل نفت گاز و بنزین ، 22 جایگاه سی ان جی ، یک انبار ذخیره سازی ، هفت باب تاسیسات گاز مایع و یک باب واحد سوختگیری هواپیمایی است.

مهندس افتخاری همچنین با اشاره به میزان مصرف فرآورده ها در این منطقه گفت :مصرف سه فرآورده نفت سفید ، نفت کوره و گازمایع طی 11 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در منطقه سبزوار کاهش داشته است .
وی کاهش مصرف این سه فرآورده نفتی را به دلیل توسعه خدمات شرکت گاز به مصرف کنندگان عنوان کرد.
شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار سوخت مورد نیاز شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن ، بردسکن و بخش های تابعه را تامین می کند.
این شرکت همچنین بخشی از تامین سوخت استان خراسان شمالی (اسفراین و بجنورد )را به صورت ارسال مستقیم و یا ارسال به انبار بر عهده دارد ./2




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.