اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 25 اسفند 1392 / کد مطلب: 8326 / نظرات: 0

معاون مدیر کل و رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار :


تکمیل راههای روستایی سبزوار نیازمند اعتبار است


تکمیل راههای روستایی سبزوار نیازمند اعتبار است سبزوارپیام-معاون مدیر کل و رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار خواستار تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام راههای روستایی این شهرستان شد.
به گزارش سبزوارپیام، مهندس فرشاد سلطانی گفت و گو با ایرنا با اشاره به وجود 38 پروژه نیمه تمام راه روستایی گفت :در حال حاضر 17 پروژه راه روستایی در شهرستان های سبزوار و داورزن به طول 60 کیلومتر بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی اظهار داشت :پروژه های مزبور در صورت تامین قیر و نیز اعتبارات مورد نیاز در سال 93 آسفالت می شوند.

وی گفت :در حال حاضر 72 درصد جمعیت روستاهای بالای 50 خانوار این شهرستان از نعمت راه روستایی آسفالته بهره مند هستند.

وی افزود :با تکمیل 38 پروژه نیمه تمام راه روستایی این شهرستان ، درصد برخورداری جمعیت روستایی این شهرستان به حدود 85 درصد می رسد.

مهندس سلطانی با بیان اینکه مجموع راههای همسنگ شهرستان سبزوار دو هزار و 730 کیلومتر است ، گفت:مجموع راههای غیر همسنگ این شهرستان هم یک هزار و 753 کیلومتر است که از این میزان یک هزار و 364 کیلومتر راه روستایی است.

وی به برخی از محورهای روستایی که اخیرا آسفالت شده اشاره کرد و افزود :این راهها شامل محور روستایی کوشک باغ به چشام ، سنگ کلیدر ، کمیز ، کراب به دلبر و محور افچنگ است .

وی درخصوص آسفالت سطحی راههای اصلی بین شهری حوزه استحفاظی این اداره نیز گفت :در حال حاضر برای 10 کیلومتر از محور نیشابور به سبزوار به میزان 20 میلیارد ریال با پیمانکار قرارداد منعقد شده که عملیات اجرایی آن از اردیبهشت ماه سال آینده آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد :همچنین برای روکش آسفالت سطحی محور سبزوار به بردسکن قرارداد هایی به مبلغ 30 میلیارد ریال ، برای باند جنوبی سبزوار به نیشابور ، 100 میلیارد ریال و محور سبزوار به جوین 80 میلیارد ریال با پیمانکار منعقد شده است./2




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.