اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 اسفند 1392 / کد مطلب: 8322 / نظرات: 0

معاون فرماندار:


سبزوار آمادگی اسکان بیش از 25 هزار مسافر را دارد


سبزوار آمادگی اسکان بیش از 25 هزار مسافر را دارد سبزوارپیام- معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری سبزوار گفت :با توجه به نیاز سنجی صورت گرفته ستاد اسکان این شهرستان آمادگی استقبال و اسکان بیش از 25 هزار زائر و مسافر را دارد.
به گزارش سبزوارپیام، محمد کلاته روز یکشنبه در حاشیه برگزاری مانور امداد نوروزی سبزوار افزود :با توجه به قرار گرفتن سبزوار در مسیر بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع)، شهرستان سبزوار همه ساله شاهد حضور چشمگیر مسافرین در ایام تعطیلات نوروز است.

وی با بیان اینکه از همه امکانات شهرستان برای خدمات دهی هر چه بهتر و بیشتر به زائران و مسافران نوروزی استفاده می کنیم، اظهار داشت :علاوه بر آمادگی شهرستان برای اسکان در زمان عادی برای مواقع اضطراری هم تدابیر و پیش بینی های لازم انجام شده است .

وی ادامه داد:مدارس ، مساجد ، تکایا و مهمانسراهای ادارات نیز برای مواقع بروز سرما و بارندگی آماده باش می باشند.

جانشین رییس ستاد تسهیلات نوروزی سبزوار گفت :بیش از 39 پایگاه امداد و نجات ویژه همزمان با آغاز طرح امداد و نجات نوروزی در این شهرستان مستقر شده است.

کلاته افزود:این پایگاه ها شامل پایگاه های میراث فرهنگی ، هلال احمر ، انتظامی ، اوژانس 115 است.

وی همچنین با اشاره به آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری در این شهرستان گفت :در ایام نوروز موزه های مردم شناسی ،حیات وحش، نفت ، شهدا ،وقف و نمایشگاه صنایع دستی نیز در سطح شهر برای بازدید عموم و مسافران آماده شده است.

معاون فنی و امورعمرانی فرمانداری سبزوار اظهار داشت :امیدواریم در ایام تعطیلات با خدمات رسانی مناسب و مطلوب، رضایتمندی مسافران نوروزی ارتقا یابد که در این راستا در ستاد نوروزی شهرستان تمهیدات ویژه ای انجام شده است.

مانور امداد نوروزی با هدف آمادگی دستگاه های اجرایی در ارائه خدمات مطلوب به زائران و مسافران نوروزی در سبزوار برگزار شد.

در این مانور دستگاه های اجرایی همچون اورژانس ، هلال احمر ، پلیس راهور و سایر دستگاه ها توان و تجهیزات خود را به نمایش گذاشتند.

با برگزاری این مانور دستگاه های اجرایی سبزوار آمادگی خود برای میزبانی در نوروز 93 را اعلام کردند.ایرنا/2





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.