اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 اسفند 1392 / کد مطلب: 8320 / نظرات: 0


ذخیره‌سازی بیش از 100 میلیون لیتر بنزین، نفت و گاز در سبزوار


ذخیره‌سازی بیش از 100 میلیون لیتر بنزین نفت و گاز در سبزوار   سبزوارپیام-مدیر منطقه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار گفت:قابلیت ذخیره‌سازی بیش از 100 میلیون لیتر فرآورده اعم از بنزین، نفت و گاز را دارا هستیم.

به گزارش سبزوارپیام، عیسی افتخاری ظهر امروز در آستانه روز ملی شدن صنعت نفت ایران و در نشست خبری با رسانه‌های شهرستان سبزوار با بیان اینکه از وظایف شرکت ملی پخش فرآروده‌های نفتی تأمین، ذخیره‌سازی، ارسال و توزیع فرآورده‌های نفتی است؛ اظهار داشت:فرآورده‌های نفتی از طریق لوله 22 اینچ شاهرود به این شهرستان انتقال می‌یابد و ما نیز در انبارهای خود قابلیت ذخیره‌سازی بیش از 100 میلیون لیتر فرآورده اعم از بنزین، نفت و گاز را دارا هستیم.

وی با اشاره به اینکه روزانه بیش از 2 میلیون لیتر فرآورده نفتی بارگیری و به مراکز توزیع تحویل داده می‌شود گفت:بخشی از تأمین سوخت استان خراسان شمالی شامل شهرستان‌های بجنورد، اسفراین و شهرستان‌های اطراف سبزوار نیز برعهده ما است.

وی با بیان اینکه ناوگان حمل‌ونقل و مجاری عرضه سوخت از مهترین ارکان ما در انتقال این نیاز مهم هستند تصریح کرد:بیش از 100 دستگاه نفتکش با پیمایش بیش از 30 هزار کیلومتر راه وظیفه انتقال این محصولات را به جایگاه‌های عرضه و محل‌های توزیع برعهده دارند که حضور همین ناوگان در شهرستان یک مزیت اقتصادی مهم نیز هست.

افتخار با اشاره به اینکه بیش از 33 جایگاه عرضه سوخت بنزین نفت و گاز در سطح منطقه فعال هستند یادآور شد:بیش از 22 جایگاه عرضه CNG، بیش از 213 فروشندگی نفت در روستاها و هفت باب تأسیسات گاز مایع وظیفه تأمین انواع فرآورده‌های نفتی را دارند.

افتخار با اشاره به حوزه تحت پوشش منطقه نفتی سبزوار خاطرنشان کرد:شرکت فرآورده‌های پخش در منطقه نفتی سبزوار به بیش از 8 شهرستان، 14 بخش و 618 روستا خدمات‌رسانی می‌کند که با توجه به ظرفیت بالای منطقه نفت سبزوار از ما خواسته شده تا تأمین سوخت در شهرستان کاشمر را نیز در دست بگیریم.

وی یادآروشد:در سال جاری بیش از 200 میلیون لیتر سوخت نیز به شهرستان اسفراین و بجنورد در استان خراسان شمالی ارسال شده است.

وی با اشاره به افزایش سه درصدی مصرف بنزین در سبزوار نیز گفت:در این مدت مصرف نفت و گاز بیش از 10 درصد افزایش، مصرف نفت سفید بیش از 7.6 درصد کاهش، مصرف نفت کوره بیش از 31 درصد کاهش و مصرف گاز نیز بیش از 5 درصد کاهش داشته است.

وی از افزایش 30 درصدی مصرف CNG نیز در شهرستان خبر داد و گفت:این میزان از نرم کشوری 5 درصد بیشتر است.فارس/2




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.