اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 24 اسفند 1392 / کد مطلب: 8316 / نظرات: 0


حضور بیش از 680 نفر داوطلب هلال احمر در طرح امداد و نجات نوروزی


حضور بیش از 680 نفر داوطلب هلال احمر در طرح امداد و نجات نوروزی سبزوارپیام-رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار از حضور بیش از 680 نفر روز داوطلب هلال احمر این شهرستان در طرح ترافیک نوروزی خبر داد.
به گزارش سبزوارپیام، رضا شهرآبادی امشب در نشست خبری که با حضور رسانه‌های مختلف شهرستان برگزار شد، با اشاره به آمادگی این سازمان در آستانه نوروز و آغاز طرح ترافیک نوروزی، اظهار داشت:جمعیت هلال احمر به عنوان مسئول نجات جان انسان‌ها با تمام توان در محورهای مواصلاتی سطح شهرستان حضور خواهد داشت و به ارائه خدمات به زائران بارگاه حضرت رضا (ع)خواهد پرداخت.
وی با اشاره به وضعیت پایگاه‌های جاده این جمعیت نیز گفت:جمعیت هلال احمر سبزوار 4 پایگاه امداد و نجات در محورهای مواصلاتی سبزوار-شاهرود، سبزوار –مشهد و سبزوار به بردسکن به صورت ثابت مستقر کرده است.
رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار خاطرنشان کرد:بیش از 80 نیروی نجاتگر عملیاتی در قالب طرح نوروزی در بیش از 600 نفر روز در پایگاه‌ها و پست‌های جاده‌ای این نهاد فعالیت خواهند کرد.
این مربی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور یادآور شد:با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته و ارزیابی‌های انجام شده بیش از 4 دستگاه آمبولانس،2  دستگاه ست نجات، یک دستگاه موتورسیکلت امدادی و 2 دستگاه خودروی کمک‌دار عملیاتی در محورها مستقر خواهند شد.
شهرآبادی ادامه داد:2 دستگاه خودوری عملیاتی شامل یک دستگاه ست نجات و آمبولانس نیز  در محل جمعیت هلال احمر شهرستان به صورت آنکال (آماده‌باش)حضور خواهند داشت تا در صورت نیاز به محورها برای امداد‌رسانی اعزام شوند.
وی از حضور بالگرد امداد هوایی در محورهای مواصلاتی شهرستان نیز خبر داد و گفت:با توجه به پوشش جاده‌ای در محورهای استان خراسان شمالی، جنوبی و رضوی که بالگرد امداد هوایی توسط بالگرد امداد هوایی استان خراسان رضوی، این هلی‌کوپتر در طول مدت طرح یک نوبت در محورهای مواصلاتی شهرستان حضور خواهد داشت.فارس/2




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.