اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 22 اسفند 1392 / کد مطلب: 8283 / نظرات: 0


یک مسئول برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از خبرگزاری ها کمک خواست


یک مسئول برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از خبرگزاری ها کمک خواست سبزوارپیام-رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از خبرگزاری ها و سایت های مجازی شهرستان کمک خواست.
به گزارش سبزوارپیام،علیرضا فیلسرایی 
در نشستی با مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی سبزوار اظهار کرد:برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با برخی مدیران دفاتر خبرگزاری ها و سایت های خبری این شهرستان نشست هایی برگزار شده که به نتایج خوبی رسیده ایم

وی با بیان اینکه امروز بیشتر نوجوان و جوانان ما از وبلاگ ها ،سایت ها و فضای مجازی استفاده می کنند،افزود:خوشبختانه مدیران و دبیران سایت های محلی سبزوار برای انعکاس وصایای شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اعلام آمادگی کرده اند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثار گران سبزوار از عملکرد و تلاش خبرنگاران دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی سبزوار تقدیر کرد و گفت :انصافا این خبرگزاری تا کنون در این شهرستان به وظایف خود عمل کرده و با این نهاد همکاری خوبی داشته است .

محمد مهرنیا مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در سبزوار نیز با ارایه گزارشی از حوزه کاری خود گفت :ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اولویت کاری این دفتر است.
شهرستان سبزوار حدود 1200 شهید ، 4200 جانباز و 260 آزاده تقدیم انقلاب و نظام کرده است
.ایرنا/2





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.