اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 21 اسفند 1392 / کد مطلب: 8280 / نظرات: 1


گشت وبازرسی نوروزی از جایگاه های سوخت رسانی


گشت وبازرسی نوروزی از جایگاه های سوخت رسانی سبزوارپیام-مسئول روابط عمومی شرکت پخش فراورده های نفتی سبزوار از گشت وبازرسی نوروزی جایگاه های سوخت رسانی خبر داد.
به گزارش سبزوارپیام،علی قاضی در ادامه افزود:این ستاد از مناطق سی و هفتگانه جایگاه سوخت در سبزوار بزرگ که شامل شهرستان های داورزن،سبزوار،خوشاب،جوین،جغتای،ششتمد وبردسکن است با هدف سوخت رسانی مطلوب بازدید و بازرسی به عمل می آورد.
وی گفت:اولین مرحله این طرح در اواخر بهمن و نیمه اول اسفند باحضور گروه های بازرسی، روابط عمومی منطقه به مرحله اجرا گذاشته شد و مرحله دوم آن نیز از ۱۷ اسفند و با هدف بررسی رفع مشکلات و آمادگی لازم جهت سوخت رسانی به مسافرین و زائرین حضرت امام رضا(ع) توسط اکیپ های مربوط به اجرا در آمد.
وی در ادامه گفت:این طرح تا پایان تعطیلات نوروزی بطور مستمر ادامه خواهد داشت.
وی  به اهمیت توزیع فرآورده های نفتی در ایام تعطیلات نوروزاشاره کرد وگفت:امسال نیز همچون سنوات گذشته این طرح در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار به اجرا در آمد.
قاضی  اظهار داشت:فعال بودن جایگاه، آماده بکار بودن تلمبه ها، نظافت محوطه و برخورد مناسب با مشتریان و رعایت مسائل ایمنی در جایگاه از جمله موارد بازدید در این مرحله می باشد.
گفتنی است:شماره تماس ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران بطور ۲۴ ساعت و شماره پیامگیر منطقه سبزوار ۴۲۱۶۷۰۹-۰۵۷۱ و سیستم پیامک منطقه ۳۰۰۰۴۸۱۰۰۰ آماده دریافت نظرات و شکایات مردم عزیز از مجاری عرضه سوخت می باشد.داورزن نیوز/2




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.