اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 21 اسفند 1392 / کد مطلب: 8279 / نظرات: 0

فرماندار خوشاب :


بايد از همه ظرفيت ها براي نهادينه كردن فرهنگ ايثار و شهادت استفاده كنيم


بايد از همه ظرفيت ها براي نهادينه كردن فرهنگ ايثار و شهادت استفاده كنيم سبزوار پيام- فرماندار خوشاب گفت : بایستی از همه ظرفیت ها و پتانسیل ها در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه استفاده کنیم.
 
به گزارش سبزوار پيان ،حسین ابراهیمی کردیانی  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهمترین وظیفه تمامی نهادها و سازمان ها ، نهادینه کردن و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در تمامی ابعاد و اقشار جامعه است.

وی با تاکید بر اهمیت بستر سازی مناسب برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل های آینده، اظهار داشت : توجه به نسل جوان ، دانش آموزان و دانشجویان درخصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مهم است، زیرا آنان نسل های بعد از جنگ هستند که آن دوران را درک نکرده اند.

وی اظهار داشت :اگر رشادت ها و خدمات شهدا و ایثارگران به خوبی برای مردم بویژه جوانان تبیین و معرفی شود بیشترین و بهترین نتایج را به همراه دارد.

ابراهیمی کردیانی ادامه داد: همه ما مدیون فداکاری ها و ایثارگری های شهدا ، جانبازان و آزادگان هستیم و یکی از روشهایی که می توانیم ادای دین کنیم شناساندن همه جانبه آنان و مسیر زندگیشان بر نسل هایی است که آنان را به خوبی درک نکرده اند.

فرماندار خوشاب اظهار داشت : همه ما به عنوان وظیفه ای همگانی بایستی در تداوم راه شهیدان از هیچ کوششی کوتاهی نکرده و پیام رسان خوبی برای ارزش های شهدا به نسل جوان جامعه باشیم.

وی با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در همه ابعاد سیاسی ، علمی ، اجتماعی ، فرهنگی گفت : اقتدار و عزت امروز جمهوری اسلامی به عنوان الگوی دینی در اقصی نقاط جهان به برکت خون شهیدان همیشه جاوید است که باید همه امت بویژه جوانان راه آنان را تداوم بخشند.

فرماندار خوشاب با اشاره به آثار و برکات ترویج فرهنگ ایثارو شهادت در جامعه اظهارداشت : ترویج این فرهنگ مقدس موجب پویایی جامعه و حراست از آرمانها ، ارزشهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.

ابراهیمی کردیانی ادامه داد : همچنین در سایه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، جامعه از بسیاری از آسیب ها و تهاجم های فرهنگی دشمنان مصون می ماند.

وی با تاکید بر ضرورت احترام ، تکریم و رسیدگی به خانواده ها ی شهدا و ایثارگران هم گفت : بازماندگان شهدا دینی بزرگ بر گردن ما دارند و رسیدگی، خدمت رسانی و سپاسگزاری از آنها وظیفه ای همگانی است.

فرماندار خوشاب با گرامیداشت 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام راحل (ره) و روز بزرگداشت شهدا از تشکیل ستاد بزرگداشت روز شهدا در این شهرستان خبر داد.

او گفت : دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، نصب بنر به منظور گرامیداشت این روز در شهرستان ، برگزاری برنامه های فرهنگی و برگزاری نشست هایی در این خصوص از جمله برنامه های این ستاد است .

شهرستان خوشاب 264 شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است .






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.